مراسم وداع و خاکسپاری پاسدار و رزمنده دفاع مقدس در گلوگاه برگزار شد

مراسم وداع و تدفین پاسدار و رزمنده دوران دفاع مقدس سروان پاسدار اسماعیل خلیلی با حضور با عظمت بسیجیان و پاسداران سپاه کربلا در شهر گلوگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۶۷۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱



خبرگزاری بسیج مازندران، در مراسم تشییع و خاکسپاری مسئول روابط عمومی ناحیه مفاومت بسیج سپاه گلوگاه، حجه الاسلام والمسلمین غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران، سرگرد پاسدار فضلی معاون هماهنگ کننده نمایندگی، سرهنگ رضائی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه مازندران و مسئولین و ملت فهیم گلوگاه حضور داشتند.

ملت غیور و قدر شناس گلوگاه با حضور در مراسم آخرین وداع با یادگار دفاع مقدس و یار رسانه ای سپاه اشک غم ریخته و در فراغش بر سینه زدند و به یاد امام شهدا حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) از فقدان یاران ولی امر ناله سر دادند.

سروان پاسدار اسماعیل خلیلی از یادگاران دوران دفاع مقدس و از فعالترین یاران رسانه ای سپاه گلوگاه بود که در مدت حیات پاسداری و مسئولیتی خویش تعامل ویژه و شایسته ای با رسانه ها و روابط عمومی سپاه کربلا داشت.

خبرگزاری بسیج و روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا ضایعه درگذشت این پاسدار را ثلمه ای جبران ناپذیر برای جامعه پاسداران و خانواده شریف و داغدارش دانسته و علو درجات و همنشینی با اهل بیت(ع) را برای آن فقید سعید و صبر و شکیبائی را برای خانواده و بازماندگانش از باری تعالی مسئلت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها