رئیس حوزه هنری مازندران با بیان اینکه پرداختن به انقلاب بدون پرداختن به اهداف و ایده‌ها، از انقلاب یک ماکت می‌سازد، گفت: زمانی که ماکت‌وار به پیروزی انقلاب بپردازیم، ارزش‌ها نادیده گرفته می‌شود اما پرداختن به بنیان‌ها شامل توکل و اعتماد به وعده‌های الهی موجب شکست‌ناپذیری می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۵۶۹۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سینا دلشادی در جمع خبرنگاران در جلسه‌ای با عنوان روند جشنواره پوستر هزارسنگر و برنامه‌های دهه‌فجر حوزه هنری مازندران، با بیان اینکه منافقین پیش‌فرض‌های غلطی در مورد حمله به آمل تدوین کرده بودند، اظهار کرد: مردم آمل طی حرکتی خودجوش ایستادگی و 40 شهید تقدیم انقلاب کردند.

وی با اشاره به اینکه عظمت و ابعاد این حماسه بزرگ است، افزود: حوزه هنری به‌ مدت یک‌ سال برای تدوین این حماسه سرمایه‌گذاری کرد که آثار مختلفی در سالجاری برای پرداختن به این حماسه دیده شده است.

رئیس حوزه هنری مازندران با عنوان اینکه مهم‌ترین برنامه سال 94 نخستین جشنواره پوستر سراسری هزارسنگر بود که برگزار شد، اضافه کرد: از ابتدا تا انتهای دهه‌فجر برنامه‌هایی درنظر داریم و بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی دقت ما در تدوین برنامه‌های انقلاب باید بیشتر شود.

این مسئول با بیان اینکه پرداختن به انقلاب بدون پرداختن به اهداف و ایده‌ها، از انقلاب یک ماکت می‌سازد، خاطرنشان کرد: زمانی که ماکت‌وار به پیروزی انقلاب بپردازیم، ارزش‌ها نادیده گرفته می‌شود، اما پرداختن به بنیان‌ها شامل توکل و اعتماد به وعده‌های الهی موجب شکست‌ناپذیری می‌شود.

دلشادی با اشاره به اعتماد به رهبری و اتحاد مردمی، تصریح کرد: مردم در این بخش با نقش‌آفرینی امام خمینی (ره) ارتش در کنار ملت قرار گرفت، توکل به خدا، رهبری هوشمندانه و همدلی مردم، سبب پیروزی شد.

وی با عنوان اینکه کارهای دکوری و نمایشی در شأن نظام نیست، تأکید کرد: نظام سلطه از سه مولفه زر، زور و تزویر به‌دنبال تهاجم به کشور و بهره بردن بوده و در شرایط فعلی با تزویر و بزک کردن خود به‌دنبال کسب آبرو و وجهه است.

رئیس حوزه هنری مازندران ادامه داد: حوزه هنری با برداشت عمیق اسلام انقلابی، کار جدی را پیش‌رو دارد که هنرمندان با زبان هنر چهره انقلاب را در قالب هنر نشان بدهند و به دنیا صادر کنند.

این مسئول عیان کردن چهره استکبار را وظیفه حوزه هنری دانستو یادآور شد: داعش یعنی نشان دادن چهره عبوس و خشن از اسلام که ما باید با نشان دادن چهره ناب اسلام جلوی پیش‌روی‌های ناصواب را بگیریم که گرایش به عرفان‌های کاذب نشان‌دهنده خلاء معنوی و عرفانی است و ما باید بسیار هوشیارانه در این بخش گام برداریم.

دلشادی تکثیر و توزیع انیمیشن شنی هزارسنگر عشق با موضوع شش بهمن، ثبت‌نام رایگان کتابخانه تخصصی حوزه هنری مازندران، برپایی جشنواره سراسری پوستر هزارسنگر و برپایی دو نمایشگاه در گالری‌های حوزه هنری مازندران را از شش بهمن به مدت یک هفته، از برنامه‌های حماسه مردمی ششم بهمن آمل خواند.

وی برپایی نمایشگاه نقاشی در هنرستان سوره وابسته به حوزه هنری، دومین همایش گفت‌وگوی عصرانه ـ نمایش‌نامه‌خوانی ـ با موضوع انقلاب اسلامی در 26 بهمن در آمفی‌تئاتر حوزه هنری، رونمایی از سه اثر موسیقایی از تولیدات حوزه هنری مازندران «نوروزخوانی، موسیقی آیینی، آلبوم شهیدآباد»، کرسی‌های آزاداندیشی با موضوع بازشناسی شعر امروز انقلاب اسلامی و رابطه آن با حوادث روز ایران و جهان، همایش شب آوای مازندرانی موسیقی بومی و سنتی در سینما سپهر ساری، نشست تخصصی عکس با موضوع وقایع‌نگاری و تاریخ‌نگاری در عکاسی مستند، رونمایی فیلم کوتاه انیمیشن قهوه‌خانه سیدحسن با موضوع شش بهمن، اجرا و تولید نمایش مجلس قیام آمل به دو صورت صحنه‌ای و تله تئاتر و پخش سیمای مرکز مازندران، حضور در نمایشگاه توانمندی‌های زنان مازندران و برپایی غرفه عفاف و حجاب و رونمایی از مجموعه پوستر حجاب آرامش و امنیت 24 تا 28 بهمن در سالن سلمان هراتیاز برنامه‌های حوزه هنری مازندران در ایام‌الله دهه‌فجر خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها