داماد:ازدواج بدون گناه، دعای شهدا و امام زمان(عج) را به دنبال دارد
مراسم ازدواج زوج جوان یزدی با حضور زائران امامزاده شاه رضا (ع) و در جوار مزار سردارشهیدحاج محمد ابراهیم همت در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۷۴۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم ازدواج زوج جوان یزدی با حضور زائران امامزاده شاه رضا (ع) و در جوار مزار سردارشهیدحاج محمد ابراهیم همت در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.

مصطفی سلمانی زارچی، داماد این مراسم در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به این مطلب که شهدا درهمه جا ناظر بر اعمال همه هستند گفت : همیشه آرزو داشتم که مراسم عقد خود را در کنار مزار شهدا به خصوص سردار شهید حاج همت برگزار کنم به همین دلیل چنین فضایی را برای نخستین روز آغاز زندگی مشترک خود انتخاب کردم.

سلمانی افزود : برگزاری این آیین بصورت ساده و بدون گناه سبب می شود که دعای شهدا و امام زمان(عج) بدرقه راه زندگی زوج های جوان باشد.

وی ادامه داد : گلزارشهدا در حقیقت تداعی گر یاد و خاطره شهدا و ایثارگری های آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس بوده و امروز آرامش و امنیت ما مرهون خون شهدا بوده و باید ادامه دهنده راه آنان در نظام جمهوری اسلامی باشیم

خانم کریمی عروس مراسم نیز گفت : یکی از آرزوهای من برگزاری مراسم عقد در کنار مزار شهید همت بوده و امروز همه مسئولان و ملت ایران مدیون شهدا هستند و چنین اتفاقی در واقع سبب ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در میان جوانان خواهد بود.

وی افزود : برگزاری آیین ازدواج در این فضای معنوی و به دوراز تشریفات و هزینه های اضافی زمینه ساز ازدواج آسان برای جوانان بوده و این اتفاق مبارک نشان از آن دارد که می توان در جوار مزار شهدا و بدون ارتکاب گناه شادی کرد


یزدامروز
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
طلبه خاکی
۱۵:۳۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
افتخار میکنم ک چنین جوانانی در سرزمینم وجود دارن و یاد شهدا رو زنده نگه میدارن...ان شالله زیر لقا پرودگار و ولی عصر(عج) زندگی کنن