فرماندار دامغان:

دهه فجر یادآور 37 سال ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان است

فرماندار دامغان گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی تجلی پیروزی ایمان و یادآور بیش از سه دهه ایستادگی ملت ما در برابر توطئه‌های همه جانبه دشمنان، ظلم ستیزی و سال‌ها مبارزه با آمریکا بر اساس حکمت و عزت و مصلحت است.
کد خبر: ۸۶۲۵۸۷۳
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، علی اصغر مجد در دومین جلسه ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر در شهرستان دامغان که با حضور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شهردار، معاونان فرماندار و رؤسای دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد در محل فرمانداری دامغان برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر و آیین‌های ویژه بزرگداشت آن تنها جشن‌های یادآور یک واقعه بزرگ تاریخی نیست؛ بلکه تجلی 37 سال حیات طیبه در پرتو انقلاب شکوهمند اسلامی است.

وی سی و هفتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور 37 سال جهاد، عزت و افتخار برای سربلندی ایران اسلامی، 37 سال تلاش برای فردای بهتر، اقتدار، امنیت، عمران و آبادانی این مرز پر گهر، 37 سال پایداری، ایثار و مقاومت برای قطع وابستگی به بیگانگان و تحقق استقلال حقیقی و 37 سال حماسه آفرینی و حضور در عرصه‌های تعیین سرنوشت، دانست.

فرماندار دامغان بیش از سه دهه ایستادگی در برابر توطئه‌های همه جانبه دشمنان، ظلم ستیزی و سال‌ها مبارزه با آمریکا بر اساس حکمت و عزت و مصلحت، عبور از بحران‌ها با تکیه بر ایمان و اتحاد، رشد چشمگیر در عرصه‌های علمی و فناوری و مبارزه با استعمار و استکبار جهانی را از افتخارات عمر 37 ساله انقلاب و نظام اسلامی ملت ایران عنوان کرد که باید در ویژه برنامه‌های دهه فجر بدان‌ها پرداخته شود.

مجد، ایام الله دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان بیش از پیش اندیشه‌های انسان‌ساز امام خمینی(ره) برای نسل جوان و نوجوان جامعه دانست که دوران انقلاب را ندیده‌اند و افزود: برای تبیین اندیشه‌های بلند امام راحل(ره) باید از همه ظرفیت‌ها به‌ویژه دانشگاه‌ها، مدارس و مراکز علمی و فرهنگی بهره ببریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دامغان گفت: کانون‌ها و انجمن‌های فرهنگی هنری، هیآت و 42 تشکل غیر دولتی فعال در سطح شهرستان دامغان، ظرفیت و توانمندی‌های گوناگونی دارند که باید از آن در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های ویژه دهه فجر مبارک استفاده شود.

مجد با اشاره به اینکه چهره جای جای شهرستان دامغان باید با آذین بندی مناسب، شور و نشاط جشن‌های سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تداعی کند، اظهار داشت: راهپیمایی بزرگ 22 بهمن کلیدی‌ترین آیین ایام الله دهه فجر است که باید مسئولان با حضور پررنگ در این هماورد اقتدار و اتحاد ایران اسلامی و دیگر برنامه‌های این دهه پیشگام خلق حماسه‌ای نو در سی و هفتمین بهار آزادی توسط مردم بصیر شهر، استان و کشور باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار