مسئول اردویی راهیان نور بسیج در گفتگو با بسیج گفت: چهارمین دوره از اعزام های دانش آموزی استان یزد به مناطق عملیاتی دفاع مقدس آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۸۹۰
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول سازمان اردویی و راهیان نور و گردشگری استان یزدگفت:با توجه به اینکه تاکنون بیش از 7 هزار دانش آموز از استان یزد به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شده اند. از دیروز اول بهمن ماه چهارمین مرحله از اعزام های دانش آموزی ویژه دختران آغاز شد.

سرهنگ سیف الدینی افزود : به همین منظور نشست ستاد راهیان نور دانش آموزی روز یکشنبه 27 دی ماه  در مرکز اردویی سپاه الغدیر با حضور جانشین محترم سپاه الغدیر جناب سرهنگ قرقچیان و آقای سرداری معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش ، مسئول کمیته های بهداشت و درمان ، فاوا ، بازرسی ، ایمنی ، بسیج طلاب ، بسیج دانش آموزی و مدیریت اردوگاه اهواز و بسیج خواهران جهت هماهنگی بیشتر و اعزام دانش آموزان با ایمنی کامل برگزار گردید.

وی در ادامه افزود :در این دوره از اعزام ها که ویژه دختران می باشد از اول بهمن آغاز شده و تا پایان بهمن ادامه دارد که طی این دوره 13 مرحله اعزام و در هر مرحله 6 اتوبوس اعزام خواهند شد .

این مقام مسئول گفت : اولین کاروان در این دوره از ناحیه یک آموزش و پرورش یزد و به استعداد 160 نفر دیروز به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند .لازم به ذکر است که به همراه هر کاروان یک نفر مسئول آموزش و پرورش ، راوی ، روحانی ، مبلغه و خادم الشهدا اعزام خواهند شد.
سیف الدینی افزود : این کاروانها در دو روز کامل از مناطق عملیاتی دهلاویه ، هویزه ، شلمچه ، شهدای رمضان ، حوزه دفاع مقدس خرمشهر و شهدای اروند بازدید خواهند داشت .همچنین دانش آموزان عزیز یک شب را در نمایش رزمی فرهنگی مردان آسمانی حضور پیدا می کنند . که این برنامه با جذابیت خاصی که دارد روزهای آغازین دفاع مقدس و تهاجم لشکریان بعثی عراق به خرمشهر عزیز را به تصویر می کشد .

ارسال نظرات