خبرهای داغ:
دوره «نماز‌شناسی تخصصی» از سوی کانون دانش‌آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز ویژه مبلّغان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۵۸۹۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،شوکت عظیمی، مدیر کانون دانش‌آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز  گفت: نام‌نویسی دوره «نماز‌شناسی تخصصی» برای مبلّغان که به امر تبلیغ در مدارس مشغول هستند، در این کانون آغاز شده است. این دوره نیمه دوم بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

عظیمی اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره آشنایی مبلّغان با راه‌های تشویق دانش‌آموزان و جذب آن‌ها به نماز است. بیان اسرار نماز، اثرات و برکات آن در زندگی، دلیل وجوب نماز از مباحثی است که در این دوره بیان خواهد شد.

وی ادامه داد: قرآن کریم می‌فرماید كه نماز انسان را از گناه و زشتی باز می‌دارد اما با این وجود برخی از افراد نمازخوان از گناه برکنار نیستند»، در این کارگاه نيز به آسیب‌شناسی این مسأله پرداخته می‌شود.

مدیر کانون دانش‌آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(س) اهواز افزود: همچنین برنامه طولانی‌مدت در زمینه تفسیر قرآن برای مبلغان از پنج‌شنبه 15 بهمن در این کانون آغاز می‌شود که جنبه تحقیقی و نخبه‌پروری دارد. در این دوره مبلغان پیرامون لغات و عبارات آیات به مطالعه و تحقیق می‌پردازند.

عظیمی گفت: از دیگر برنامه‌های این کانون برای مبلغان برگزاری جلسه مشاوره چگونگی تقویت اراده و عزت‌مندی در نوجوانان است که یک جلسه آن برگزار شده و به صورت کارگاهی برای مبلغان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها