مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان خبر داد

کاهش نرخ بیکاری در لرستان/ قرارگیری در رتبه پنجم جدول بیکاری

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از کاهش نرخ بیکاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۱۵
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، آشتاب از کاهش نرخ بیکاری در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس اعلام مرکز آمار و اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاییز ۹۴ شاهد کاهش نرخ بیکاری در استان لرستان بوده ایم.

وی با اشاره به افزایش نرخ مشارکت اقتصادی در لرستان و کاهش نرخ بیکاری در استان عنوان کرد: در قیاسی که صورت گرفته امروز لرستان دیگر استان اول بیکار در کشور نیست و در رتبه پنجم قرار گرفته است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با بیان اینکه چهار استان کرمانشاه، کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال بختیاری و مازندران جلوتر از لرستان در جدول بیکاری قرار دارند تصریح کرد: در آخرین آمار اعلامی نرخ بیکاری در استان لرستان ۱۴.۳ بوده است.

آشتاب با بیان اینکه قبلا رتبه استان لرستان در جدول بیکاری کشور سوم بود عنوان کرد: با این اوصاف در پاییز امسال نسبت به پاییز سال گذشته لرستان به رتبه پنجم ارتقا یافته است.

وی یادآور شد: نرخ بیکاری در استان لرستان در پاییز سال گذشته ۱۴.۷ بوده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان کاهش نرخ بیکاری در لرستان را به دلیل مشارکت مردم و فعالیت بخش خصوصی در استان عنوان کرد و گفت: همچنین پیگیری ها و حمایت های مستمر مدیریت ارشد لرستان، مشارکت همه دستگاههای اجرایی در بحث سرمایه گذاری برای حفظ و ایجاد اشتغال و ... از دیگر دلایل کاهش نرخ بیکاری در استان بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار