فرمانده سپاه زرندیه خبر داد :

برگزاری 5 یادواره شهید زرندیه در دهه فجر

مهجوری از برگزاری پنج یادواره شهید هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۵۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱

خبرگزاری بسیج،مرکزی

محمد مهجوری فرمانده سپاه زرندیه خبر داد و گفت : هم زمان با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر پنج یادواره شهید با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای انقلاب در شهرستان زرندیه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این یادواره‌ها در شهرهای پرندک، مامونیه و روستاهای حسین‌آباد، بربر و حکیم‌آباد برگزار خواهند شد.

فرمانده سپاه زرندیه رونمایی از مستند زندگی شهید ابوالفضل ضیاعی، رونمایی از کتاب شهید رضا پاشاخانلو، برگزاری نشست‌های بصیرتی، مجمع بسیجیان شهرستان، بازدید از موزه عبرت، گلباران قبور پاک و مطهر شهدا، اجرای برنامه میقات صالحین و... را از دیگر برنامه‌های سپاه زرندیه به مناسبت دهه مبارک فجر عنوان کرد.

مهجوری گفت: همچنین به همین مناسبت 200 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان از 11 تا 13 بهمن ماه به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 10 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح اقتصاد مقاومتی به بیش از 40 نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

فرمانده سپاه زرندیه همچنین از انتخاب روستای اسماعیل‌آباد زرندیه به عنوان روستای پایلوت محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: در راستای اجرای این مهم عملیات احداث حمام، غسالخانه، خانه عالم، حسینیه و تعمیر و بازسازی خانه‌های محرومین در دستور کار قرار دارد



فارس.

ارسال نظرات