در روز 16 بهمن امسال، همایش پیاده روی با شعار نشاط انقلابی در شهرستان نکا برگزار خواهد شد و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شرق مازندران با همکاری سپاه شهرستان نکا در این ایام برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۶۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۶




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرماندار نکا با اشاره به ظرفیت‌های بکر تقویت اقتصاد روستایی در استان، گفت: نکا میزبان نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی شرق مازندران شد.

جعفر احمدی در جلسه هماهنگی ستا دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر ایامی بوده که آرمان‌های اصیل انقلاب با تلاش و رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) به دست آمد.

وی افزود: دهه فجر با اندیشه امام خمینی(ره) تحول اساسی در سیاست‌های داخلی ، منطقه ای و نظام بین المللی داشته است.

احمدی گفت: امیدواریم با راهپیمایی عظیم و باشکوه در 22 بهمن اعلام کنیم مردم ما هرگز از آرمان‌های امام دست نخواهند کشید و تا آخرین لحظه از عمر خود از آن دفاع خواهد کرد.

فرماندار نکا بیان داشت: با توجه به این‌که دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم, باید آگاهانه عمل کنیم و با برنامه‌ریزی دقیق به استقبال انتخابات برویم.

وی گفت: دفاع از ارزش‌های انقلاب از سیاست‌های راهبردی در شهرستان بوده که باید در این ایام آرمان‌های انقلاب ترویج و معرفت زایی و آگاهی بخشی در بین مردم به ویژه جوانان صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه هر اداره به عنوان یک کمیته باید فعالیت خود را در ایام دهه فجر به نحو شایسته ای انجام دهد، افزود: در این ایام شبکه بهداشت و درمان شهرستان نکا، اکیپی در روستای اسماعیل محله هزار جریب و یکی از روستاهای بخش مرکزی مستقر و مردم به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

فرماندار نکا گفت: دیدار با امام جمعه، آذین بندی شهر، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، نصب پلاکارد و بنر بر سر درب ادارات و تهیه بروشور به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و برگزاری مراسم و مسابقات مختلف ورزشی و قرآنی در ایام دهه فجر امسال شهرستان نکا است.

وی گفت: در روز 16 بهمن امسال، همایش پیاده روی با شعار نشاط انقلابی در شهرستان نکا برگزار خواهد شد و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شرق مازندران با همکاری سپاه شهرستان نکا در این ایام برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها