خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) گفت: خواست حقیقی دشمن، به فراموشی واداشتن مقاومت و آرمانهای مقدس انقلاب، و اندیشه امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۸۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰

حجت الاسلاموالمسلمین طیبی فر در جمع 150 نفر از طلاب و روحانیون سراسر کشوردرآموزش رزم مقدماتی در پادگان باقرالعلوم(ع) قم اظهار داشت: امروز تقابل عالم تقابل غرب و شرق نیست تقابل اسلام و استکبار است، استکبار با تمام وجود در مقابل اسلام ناب، سازش ناپذیر وبی پیرایه محمدی(ص) که جمهوری اسلامی ایران منادی آن است، تمام قد ایستاده است و با تمام توان در جهت خاموش نمودن و یا حداقل انحراف آن تلاش می کند.

وی افزود: خواست حقیقی دشمن، به فراموشی واداشتن مقاومت و آرمانهای مقدس انقلاب، و فراموشی اندیشه امام ره است؛ در حالیکه خواست اسلام و انقلاب اسلامی دقیقا نقطه مقابل خواست دشمن است.

طیبی فر در ادامه گفت: از الزامات مبارزه با استکبار این است که پاس گل به دشمن ندهیم و حرفهایی نظیر اینکه شورای نگهبان باید بجای معیار سلیقه از معیار قانون استفاده کند دقیقا پاس گل به دشمن دادن است.

فرمانده تیپ 83 در پایان با اشاره به برنامه داشتن دشمن در انتخابات پیش رو گفت: برای انتخاب اصلحباید در کنار تخصص وکار بلدی، تعبد و تقید حقیقی نماینده به اسلام محرز باشد و همچنین ضمن التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه اهل تبری و تولی به معنای واقعی کلمه باشند؛ مبادا کسانی انتخاب شوند که سست عنصر باشند و با مرعوب شدن در مقابل های و هوی دشمن، فضا را برای نفوذ دشمن مهیا کرده و دنبال تحمیل هزینه به نظام باشند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها