خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون در نشست خبری با اصحاب رسانه از اعزام 400نفر دانش آموز دختر به مناطق 8سال دفاع مقدس درهفته آینده خبرداد.
کد خبر: ۸۶۲۵۹۹۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،نشست خبری با اصحاب رسانه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون و مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه با موضوع کاروان های راهیان نور  در سالن جلسات ناحیه برگزار شد.
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون گفت:هدف اصلی اردوهای راهیان نوراحیای فرهنگ ایثار و شهادت است.
بختیاری افزود: اردوهای راهیان نور، گامی بزرگ در راستای آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.
وی با اشاره به آغاز اعزام دانش‌آموزان دختر به این اردوها افزود: اعزام دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی 8سال دفاع مقدس روزهای سوم و چهارم بهمن ماه امسال آغاز می‌شود و تعداد 400نفر دانش آموز دختر در قالب 9 کاروان جهت بازدید از مناطق عملیاتی جنگی جنوب اعزام می‌شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کارون تصریح کرد: این دانش‌آموزان از دوره متوسطه هستند که از یادمان‌ها و زیارتگاه‌هایی همچون شلمچه ،هویزه و موزه دفاع مقدس خرمشهر طی دو روز بازدید می‌کنند.
بختیاری با بیان اینکه همه مسئولان در این اردوها دوره‌های آموزشی ویژه‌ای را پشت سر گذاشته‌‌اند، افزود: حمل و نقل دانش‌آموزان توسط شرکت جوان سیر ایثار و اتوبوس‌های مورد تأیید این شرکت انجام می‌شود و همه موارد و نکات ایمنی در این سفرها رعایت می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین "شریفات" مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه کارون نیز در این نشست گفت:اردوهای راهیان نورحرکت موثر و ارزشمند برای واکسینه کردن جوانان در مقابل  جنگ نرم دشمن است. 
وی ادامه داد:جوان امروزی با هجمه های مختلف فرهنگی از طرف دشمن مواجه است و همین کاروان های راهیان نور پادزهر این هجمه هاست.
گفتنی است دومین مرحله اعزام کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی دختران شهرستان کارون روز سوم بهمن ماه از ساعت 7:30 از مقابل مصلای کوت عبدالله با بدرقه مسئولان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها