خبرهای داغ:
در راستای تفقد و دلجوئی ازخانواده ها و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مسئول ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرهنگ حبیبی و مسول بسیج سازندگی ناحیه و فرمانده حوزه منطقه ملاشیه از خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) سرکشی و از نزدیک به بررسی و رفع مشکلات آنان پرداخت.
کد خبر: ۸۶۲۶۰۰۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبگزاری بسیج خوزستان ،در راستای تفقد و دلجوئی ازخانواده ها و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد مسئول ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرهنگ حبیبی و مسول بسیج سازندگی ناحیه  و فرمانده حوزه منطقه ملاشیه از خانواده های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)  سرکشی و  از نزدیک  به بررسی و رفع  مشکلات آنان پرداخت.

جناب سرهنگ حبیبی گفت: سرکشی از خانواده های نیازمند و محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط مسئولین  و برآوردن خواسته های آنان موهبتی  الهی است.

وی اظهار کرد: آیات و روایات فراوان از قرآن کریم و ائمه (ع) به ما رسیده که برآوردن حاجات مسلمانان اجری بزرگ و ثواب بسیار دارد.

فرمانده ناحیه امام حسین (ع) اهواز افزود : این دیدارها با هدف دلجویی و تفقد از خانواده های محروم  شهرستان، شنیدن مسائل و مشکلات و تلاش در جهت رفع معضلاتشان با حضور مسؤلان اجرایی می شود

وی این بازدیدها و سرکشی ها  را به منزله زیارت و تقویت روحیه ای برای متولیان امر شمرد و تصریح کرد: خدمت به محرومان از جمله کارهای پرفیضی است که خدا آن را به بندگان خود ارزانی می ‏دارد.

 

از دیگر برنامه های محرومیت زدایی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز :

 

در راستای محرومیت زدایی در منطقه عین دو  مسئول ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سرهنگ حبیبی و مسئول بسیج سازندگی ناحیه  از آخرین وضعیت پیشرفت پروژه ها از 20پروژه ساخت منازل و 3  پروژه تکمیل مسجد بازدید  بعمل آوردند

جناب سرهنگ حبیبی در خصوص سرکشی از پروژه ها گفت : این پروژه ها در راستای ترویج فرهنگ مدیریت جهادی مطابق با تدابیرو منویات مقام معظم رهبری و کمک به خدمات رسانی و رفع محرومیت در سراسر شهرستان انجام می شود و امیداست با اقدامات بسیج سازندگی در این عرصه ها موجبات رضایت مندی محرومین نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم گردد .


ارسال نظرات
پر بیننده ها