نخستین همایش ملی "عبور از رکود اقتصادی، چالش‌ها و راه‌کارها" با مشارکت گروه اقتصاد و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد به میزبانی دانشگاه آزاد یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۲۶۰۶۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد یزد: جلیل توتونچی رئیس دانشکده مدیریت، حسابداری و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی یزد اظهار داشت: همایش ملی عبور از رکود اقتصادی، چالش‌ها و راه‌کارها با محورهایی همچون اقتصاد ایران در زمینه‌های بسته‌های سیاستی اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان، نهادهای مالی و نظام بانکداری، بی‌ثباتی و تلاطم نرخ ارز و نظام مالیاتی‌ برگزار می‌شود.

وی بازار کار، اشتغال و بهره‌وری، سیاست‌های تجاری و جهانی شدن، سرمایه‌گذاری خارجی، گردشگری، اصلاح قیمت حامل‌های انرژی و خدمات و فناوری‌های برتر را از دیگر محورهای این همایش ملی دانست.

توتونچی خاطرنشان کرد: انرژی‌های تجدیدپذیر و همچنین اقتصاد استان یزد در زمینه‌های بهبود فضای کسب و کار، نوسازی صنایع بومی، نشاط اجتماعی و اقتصادی، گردشگری، بحران آب، مخاطرات زیست محیطی در زمینه‌های اقتصاد و مدیریت و حسابداری هم از جمله محورهایی است که این همایش به آن می‌پردازد.

وی ادامه داد: این همایش 12 اسفند امسال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان و دانشجویان می‌توانند تا 25 دیماه مقالات خود را به آدرس دبیرخانه همایش واقع در دانشگاه آزاد اسلامی یزد و وب‌سایت همایش ارسال کنند.

ارسال نظرات