برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم در صحنه، در زمانی که دشمن با تمام توان خود در صحنه حاضر شده است خواست مردم و مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.
کد خبر: ۸۶۲۶۱۸۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:

نشست بصیرتی با موضوع انتخابات درپایگاه شهید مطهری خرم آباد وبا سخنرانی موسوی فرمانده حوزه نجف برگزار شد.

موسوی گفت: رهبر معظم انقلاب در اولین سخنرانی خود پس از کش و قوس‌های توافق هسته‌ای زاویه‌ای جدید از راهبرد دشمن و هشداری جدی را درخصوص مساله برجام با عنوان «نفوذ» مطرح کردند و فرمودند: «امریکایی ها می خواهند از توافقی که هنوز نه در ایران و نه در امریکا تکلیفش و رد یا قبول شدنش معلوم نیست، وسیله ای برای نفوذ در ایران بسازند اما ما این راه را قاطعانه بسته ایم و با همه توان بالای خود، اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و یا حضور سیاسی در ایران را به آمریکایی ها نمی‌دهیم.
..
وی ادامه داد :اسفندماه ۱۳۹۴ دو انتخابات مهم دهم مجلس شورای اسلامی و پنجم خبرگان رهبری را پیش روداریم. با این وجود، برگزاری انتخابات سالم و حضور حداکثری مردم در صحنه، در زمانی که دشمن با تمام توان خود در صحنه حاضر شده تا درحرکت کشتی انقلاب خللی وارد کند، خواست مردم و مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد.

وی تاکید کرد: شکی نیست که حضورمردم شرط لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور و تقویت ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد. بنابراین، اولین وظیفه مردم در انتخابات، حضور در صحنه و با توجه به موقعیت زمانی، حضور حداکثری در صحنه و انتخاب نماینده مورد نظر خود می باشد.

موسوی در پایان اظهار کرد: درواقع، حضور حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر وجوب شرعی، وجوب قانونی نیز پیدامی کند؛ زیرا اجرای قوانین و نظارت بر حسن اجرای آن از سوی مردم و یا نماینده منتخب مردم ایجاب می کند که مردم در صحنه حضور یابند. از سوی دیگر، عقل حکم می کند که برای تعیین سرنوشت خود و جامعه و کشور خود در اداره آن سهیم باشیم..در مرتبه دوم باتوجه به بلوغ سیاسی و بصیرت مردم کشور ما، انتظار می رود که مردم در انتخاب نماینده مورد نظر خود به دور از احساسات از میان نامزدهای مختلف شرکت کننده، آن نامزدی را که با شاخص های اسلامی، انقلابی  سازگار باشد انتخاب نمایند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات