خبرهای داغ:
استاندار قم با تاكيد بر ضرورت مشاركت مردم و خصوصا خانواده ي شهدا و ايثارگران در برگزاري جشن هاي انقلاب اسلامي اظهار كرد: خانواده ايثارگران بهترين مبلغ براي معرفي انقلاب اسلامي به نسل هاي جديد هستند.
کد خبر: ۸۶۲۶۴۲۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه كميته ي ايثارگران ستاد دهه ي مبارك فجر ،‌طي سخناني برگزاري هر چه باشكوه تر جشن هاي پيروزي انقلاب اسلامي را تبريك گفت.

وي با تاكيد بر عملگرايي و تعهد مسئولان در انجام وظايف، پيروي از آرمان هاي امام و شهيدان را ضروري دانست و افرود: پاسداري خون شهيداني كه براي حفظ و تداوم انقلاب اسلامي فداكاري كرده اند تنها با خدمتگزاري صادقانه به مردم امكان پذير خواهد بود.

استاندار قم با بيان اينكه اهداف و دستاوردهاي انقلاب اسلامي بايد به نسل هاي جديد منتقل شود خاطرنشان كرد: ‌برگزاري جشن هاي دهه ي فجر با محوريت همه ي مردم در جهت نيل به اين هدف بسيار موثر خواهد بود.

نماينده عالي دولت در استان به مشقت هاي خانواده ي شهدا و ايثارگران در راستاي به ثمر نشستن انقلاب اسلامي و تداوم آن اشاره كرد و گفت: خانواده ايثارگران بهترين مبلغ براي معرفي انقلاب اسلامي به نسل هاي جديد هستند.

صادقي افزود: همه بايد در راستاي افزايش باورعمومي و جذب اقشار مختلف مردم به انقلاب اسلامي تلاش كنيم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها