مسئول طرح طلایه‌داران شهرستان بویراحمد مطرح کرد:

دوره آموزشی طرح طلایه‌داران امر به معروف در بویراحمد اجرا می شود

مسئول طرح طلایه‌داران شهرستان بویراحمد از نام‌نویسی 500 نفر برای دوره آموزشی طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۶۴۷۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹

حجت‌الاسلام کمال فتاح‌زاده عصر امروز در حاشیه سومین دوره آموزشی طرح طلایه‌داران معروف در یاسوج بر احیاء و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید و اظهار کرد: باید این امر مقدس را در جامعه همگانی کرده تا در سایه آن دیگر فرایض نیز اجرا شوند.

مسئول طرح طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد با اشاره به نقش برجسته مردم در اجرای موفق این فریضه، افزود: استفاده از ظرفیت‌های مردمی جهت اجرای مطلوب این امر در جامعه موثرتر خواهد بود.

وی یادآور شد: این بارها ثابت شده که هر جا با مشارکت مردم کاری انجام گرفته یا از مردم کمک خواسته شده، نتیجه قابل قبول‌تر و موفق‌تر بوده است.

فرمانده پایگاه بسیج طلاب شهرستان بویراحمد با اشاره به اینکه ثبت‌نام طرح طلایه‌داران به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر از شهریور ماه سال‌جاری بدون محدودیت در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است، گفت: دوره جدید ثبت‌نام این طرح از 27 دی ماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد.

وی نقش مردم در این طرح را برجسته عنوان کرد و بیان داشت: با عمومی کردن این فرهنگ در جامعه جلوی بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی گرفته می‌شود.

فتاح‌زاده از برگزاری چهارمین دوره آموزشی طرح طلایه‌داران در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: تاکنون بیش از 500 نفر جهت شرکت در دوره جدید نام‌نویسی کرده‌اند که پس از اتمام زمان ثبت‌نام افراد به هیئت گزینش معرفی می‌شوند.

وی گفت: پس از تایید هیئت گزینش، افراد در گروه‌های 40 نفری تقسیم و دوره آموزشی مخصوص برای آنها برگزار می‌شود ضمن اینکه برگزاری دوره منوط به تایید افراد توسط هیئت گزینش استان است.

فتاح‌زاده ضمن دعوت عموم مردم جهت ثبت‌نام در این طرح گفت: متقاضیان جهت ثبت‌نام در طرح طلایه‌داران می‌توانند همه روزه بعدازظهرها به آدرس یاسوج، پایین‌تر از سه راه بیمارستان، ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بویراحمد مراجعه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار