فرمانده سپاه کوهدشت:

حضور حداکثری در پای صندوق های رای پشتوانه نظام است

فرمانده سپاه کوهدشت گفت: حضور حداکثری در پای صندوق های رای پشتوانه نظام است.
کد خبر: ۸۶۲۶۵۰۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ حقی زاده در جمع بسیجیان کوهنانی با اشاره به در پیش رو بودن برگزاری دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری در پای صندوق های رای پشتوانه نظام است و باعث یاس دشمنان داخلی و خارجی می شود.
وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره) میزان رای ملت است و به تعبیر عالمانه رهبر معظم انقلاب رای مردم حق الناس است افزود: مجلس زمانی می تواند مدافع آرمان های انقلاب اسلامی باشد که نمایندگان راه یافته به آن دارای شاخصه ها و ویژگی های یک نماینده انقلابی باشد.
فرمانده سپاه کوهدشت در ادامه به ایستادگی و مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی های غرب در جریان مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: خلل ناپذیری اراده ملت ایران و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری با عث شد که نظام در برابر فشار و توطئه دشمنان تسلیم نشود و با این حال وامروز ایران سربلند است و بعنوان الگو در میان کشورهای اسلامی می درخشد.
حقی زاده با بیان اینکه تحریم های ظالمانه دشمن در این سالها موجب تشدید فشارهای اقتصادی بر مردم کشورمان شده است تصریح کرد: تشدید تحریم ها با استفاده از اقتصاد مقاومتی و توجه به منابع داخلی به فرصتی برای کشور تبدیل شده است.
وی با اشاره به رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: امنیت امروز جامعه اسلامی ما مدیون شهدا، ایثارگران و رزمندگانی است که برای دفاع از این آب و خاک از خود گذشتند و بر روی خاک به خون خود غلطیدند تا ما در مقابل دشمن به خاک نیفتیم.

ارسال نظرات