سرهنگ 2 پاسدار صفدر جعفرزاده گفت: اردوی عملی میدان تیر برای 100 نفر از بسیجیان شهرستان کوثر در مسیر باغات شهر گیوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۶۵۱۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، سرهنگ 2 پاسدار صفدر جعفرزاده، جانشین فرمانده سپاه ناحیه کوثر در حاشیه برگزاری میدان تیر بسیجیان کوثر گفت: اردوی عملی میدان تیر شهرستان کوثر با بیش از 100 بسیجی در محوطه بیرون شهر گیوی (دره قارا قویون) برگزار شد.
وی ادامه داد: میدان تیر بسیجیان کوثر بصورت عملی و در یک روز انجام یافت که در این مراسم بسیجیان توانایی های خود را به نمایش گذاشتند و در ادامه بسیجیان پایگاه‌های مقاومت شهری و روستایی از برنامه‌های اردویی و عملی میدان تیر استفاده و آموزش‌های لازم را دیدند.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه کوثر نسبت به یادگیری بسیجیان شهرستان به مهارت تیراندازی اشاره کرد و گفت: بسیجیان حاضر در این اردوها علاوه بر تیر اندازی، با سلاح‌های جنگی و عملیاتی و نحوه تیراندازی، نشانه گیری، و چگونگی حضور و آشنایی با منطقه را طی دوره های عملی بصورت تخصصی آموزش دیدند.
وی همچنین خاطر نشان کرد: علی رغم حضور بسیجیان پایگاههای شهری (چمران و مطهری)، بسیجیان حوزه های روستایی نیز در این اردوی عملی حضور داشتند.

ارسال نظرات