چهارمحال و بختیاری:

اعزام دانشجویان بسیجی به مشهد مقدس

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری،‌گفت: دوره تربیتی تشکیلاتی مسئولان برادر و خواهر بسیج دانشجویی در مشهد مقدس برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۶۵۲۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ محسن رحیمی، از اعزام 100 نفر از دانشجویان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در دوره تربیتی تشکیلاتی به مشهد مقدس خبر داد.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان با اعلام این خبر افزود: این دوره ویژه دانشجویان خواهر بسیجی که قبلا در دوره های مبانی اندیشه اسلامی شرکت داشته اند، از 4 بهمن ماه آغاز شده است.

معاونت تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان ادامه داد: دانشجویان در این دوره علاوه بر شرکت در کلاسهای آموزشی و تشکیلاتی که با هدف افزایش مهارت ارتباطی بسیجیان برگزار می شود از ویژه برنامه های فرهنگی از جمله زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) و برنامه مداحی و... بهره مند می شوند.

رحیمی در بیان اهداف برگزاری این دوره نیز گفت: این دوره ضمن تبیین نظام جامع تربیتی بسیج در راستای شبکه سازی دانشجویان، در تلاش است آموزش برنامه های مهارتی از جمله چگونه کار تشکیلاتی کنیم؟ خروجی کار تشکیلاتی چیست؟ چگونه حلقه های تربیتی خود را با هدف گذاری علمی و مطالبه گری همراه سازیم؟ را همراه داشته باشد.

وی، گفت: در این دوره ضمن تشریح اهمیت جذب و کادرسازی به نقش دانشکده محوری در راستای تحقق اهداف بسیج دانشجویی پرداخته می شود.

گفتنی است: از اساتید مطرح در این دوره می توان به اساتید معماریان، روح الامینی، اروجی، عرب اسدی، فدایی و احمد راستینه نام برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار