رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان:

سکولاریزه کردن جامعه بخش مهمی از اهداف نفوذ دشمنان است

عظیم دشتی گفت: در مقطع حساس کنونی هنرمندان بسیجی رسالت سنگینی بر دوش دارند.
کد خبر: ۸۶۲۶۵۲۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عظیم دشتی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل درجمع هنرمندان بسیجی مشگین شهر گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ازتمام ظرفیت هاوتوانمندیهای خود برای تغییر مسیرآرمانهای انقلاب اسلامی نهایت بهره را می برند که خطرناکترین این روش سکولاریزه کردن جامعه اسلامی ایران از بکارگیری طریق ابزار فرهنگی وهنری است.

وی افزود: آسیب های این روش به خوبی قابل مشاهده است ولی چون نامحسوس ونامرئی وغیر مستقیم است باور کردن آن برای خیلی ها امکان پذیر نیست.

رییس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: وقتی که برای جذب توریسم از روش های غیر متداول فرهنگی وهنری استفاده می کنیم و خیلی از انسانهای مومن ومتعهد به آثار وتبعات هنجار شکنی در جامعه بوسیله هنر بی توجهی می کنند به خوبی دیده می شود که دشمنان این ملت درکار خود موفق عمل کرده است.

دشتی با بیان اینکه هنر زمانی خوب است که بتواند دلها را به خدا نزدیک کند افزود هنر اصیل ایرانی همواره در خدمت کمال انسان قرار گرفته وهیچ وقت مفسده آور نبوده است بلکه یک عده انسانهای سود جو وفرصت طلب هنر را وسیله ای مناسب برای رسیدن به امیال واموال شخصی انتخاب کرده اند که این کار بر خلاف نظر بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی قدم بر داشتن است زیرا آن مرد بزرگ سفر کرده تاکید می کردند که تنها هنری مورد پذیرش قرآن وبرگرفته از معارف الهی است که غبار های مادی را از روی اسلام بزداید , نفس را تهذیب کند وفرد وجامعه را به سوی توحید سوق دهد ولی عملاً ما از هنر وسیله ای برای تزیین مادیت استفاده می کنیم.

وی در ادامه افزود: نشاط وشادابی یکی از نیازهای اساسی مردم ویکی ا ز وظایف مهم مسئولان دستگاههای فرهنگی وهنری است وهیچ کس در این خصوص نمی تواند مانع تراشی ایجاد کند , منتها این ایجاد نشاط وشادابی نباید به دین وباورهای اعتقادی مردم آسیب برساند , بلکه باعث تقویت باورهای مردم خصوصاً نسل جوان کشور بشود.

دشتی گفت: خوشبختانه درسایه نعمت عظمای انقلاب اسلامی هنرمندان متعهد فراوانی در دامان این انقلاب پرورش یافته اند که میتواند درخدمت تعالی ملت شریف ایران قرارگیرند بشرطی که بتوانیم دست آنان را برای تولید آثار فاخر وارزشی بگیریم ودر زمان متقضی از این هنر فاخر وارزشی استفاده کنیم.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان در پایان سخنان خود گفت: در مقطع حساس کنونی هنرمندان بسیجی رسالت سنگینی بر دوش دارند وباید همانند جوانان متعهد دهه شصت وهفتاد که برای نگهبانی وحراست از ارزشهای انقلاب اسلامی خود را به روی مین می انداختند وتکه تکه می شدند اینان نیزباید بدون در نظرگرفتن طعنه وبدگویی دیگران در راه مبارزه با نفوذ فرهنگی دشمن تکه تکه بشوند.

ارسال نظرات