دوره آموزشی مربیان و مروجان امر به معروف و نهی از منکر در سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۲۶۵۸۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، دوره آموزشی مربیان و مروجان امر به معروف و نهی از منکر در سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار برگزار شد که مهمترین اهداف این دوره،آشنایی دبیران و مربیان امر به معروف و نهی از منکر با وظایف خود بود.

در این دوره زوایای تذکر لسانی در سطح حوزه ها و پایگاه های بسیج مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام احمد سعادتی، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه بیله سوار در این نشست با اشاره به اینکه در موضوع امر به معروف و نهی از منکر باید اخلاص و با دید شرعی به این موضوع پرداخته شود گفت: پس از روی کارامدن دولت اصلاحات، برنامه هایی که در بحث امر به معروف و نهی از منکر انجام گرفت متاسفانه نتیجه مثبتی به وجود نیاورد، اما سپاه ماموریت خود را در این عرصه با قوت ادامه می دهد.

وی به نشانه های آمر به معروف و ناهی از منکر اشاره کرد و افزود: امران به معروف و ناهیان از منکر باید ابتدا در نفس خود ثابت قدم بوده و کاری انجام دهند که خداوند از ان راضی باشد و نکته بعدی اینکه باید صبور بوده و با متانت با منکرات رفتار شود.

حجت الاسلام احمد سعادتی با بیان اینکه در بحث امر به معروف و نهی از منکر به صورت عملی وارد نشده ایم گفت: صحبت کردن با ادبیات مناسب با افراد خطاکار در نهایت منجر به تغییر رفتار در او خواهد شد.

در ادامه این دوره، موارد مطرح شده به صورت عملی توسط اعضای حاضر به نمایش گذاشته شد و نکات مثبت و منفی در این مثال عملی توسط اعضا یاداوری و تشریح شد.

ارسال نظرات