به همت شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار، مسابقه بزرگ قران به مناسبت ایام مبارک دهه فجر 15 بهمن امسال در مسجد جامع بیله سوار برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۲۶۵۸۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، به همت شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار و برخی ادارات و نهاد های این شهرستاناین مسابقات در دو گروه سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال و در رشته های قرانی قرائت، ترتیل، حفظ و اذان برگزار می شود.

شرکت کنندگان برادر در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ (1، 3 و 5 جزء) و اذان و شرکت کنندگان خواهر نیز در رشته های قرائت، ترتیل و حفظ (1، 3 و 5 جزء) به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین زمان و مکان برگزاری این مسابقات 14و 15بهمن امسال خواهد بود که خواهران روز 14 بهمن در محل مسجد جمعه بیله سوار و برادران 15 بهمن در مسجد جامع این شهر به مسابقه خواهند پرداخت.

خاطر نشان می شود این مسابقه با همکاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان بیله سوار، ادارات و نهاد های شهرستان از جمله دارالقران، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، کانون مساجد و تیلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعیت هلال احمر، اموزش و پروش و نیروی انتظامی شهرستان بیله سوار برگزار می شود.

گفتنی استعلاقه مندان برای ثبت نام می توانند به ناحیه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی مساجد واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

ارسال نظرات