خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اجلاس سراسری نماز گفت: تداوم این گونه فعالیت‌ها می‌تواند تعمیق برنامه‌های دینی به خصوص با محوریت نماز را به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۲۶۶۰۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

به گزارش  خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام علی نعمت‌الهی در همایش گفتمان نماز که شامگاه دوشنبه با حضور ائمه جمعه و جماعات سراسر استان قزوین در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد، با اشاره به فرا رسیدن زمان برگزاری بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان قزوین اظهار کرد: این برنامه گسترده فرهنگی و دینی، نقش قابل توجهی در توسعه فعالیت‌های مورد نظر مسئولان در امور مذهبی به دنبال دارد.

وی بیان کرد: با وجود اینکه قزوین یکی از استان‌های پایانی در میزبانی از اجلاس سراسری نماز است اما می‌تواند با برنامه‌ریزی از ظرفیت‌های خود در راستای توسعه فرهنگ این فریضه دینی به نحو مطلوب استفاده کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه تاکنون از سوی مسئولان، اقدامات فراوانی برای توسعه برنامه‌های مربوط به فرهنگ نماز و برگزاری مطلوب بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز صورت گرفته است، یادآور شد: تداوم این گونه فعالیت‌ها می‌تواند تعمیق برنامه‌های دینی به خصوص با محوریت نماز را به همراه داشته باشد.

این مسئول اضافه کرد: توجه گروه‌های مختلف سنی به نماز و ویژگی‌های این فریضه دینی اهمیت فراوانی دارد؛ علاوه بر این، گرایش آحاد جامعه به این موضوع بسیار راه‌گشا است و موجب ارتقای کمی و کیفی خدمات ارائه شده از سوی مسئولان می‌شود.

نعمت‌الهی تصریح کرد: بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، فرصتی است تا ضمن معرفی توانایی‌ها و امکانات استان قزوین در راستای توسعه فرهنگ نماز، زمینه بهبود فعالیت‌های فرهنگی و ترویج امور مذهبی در جامعه فراهم شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه افزایش آگاهی عمومی مردم در امر نماز و ضرورت گرایش بیش از پیش اقشار مختلف به این مهم یکی از وظایف مبلغان دینی است، مطرح کرد: باید از ظرفیت‌های استان قزوین در حوزه‌های مختلف استفاده شود تا برنامه‌های دینی، شکوفا شده و با کیفیت بالا در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به مسئولیت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز تأکید کرد: مطابق بررسی‌های صورت گرفته، تمامی دستگاه‌های اجرایی فعالیت‌های مطلوبی را برای برگزاری مطلوب این اجلاس انجام دادند که انتظار می‌رود با استمرار بخشیدن به فعالیت‌های خود، زمینه فراگیر شدن فرهنگ نماز در بین تمامی گروه‌های سنی را شاهد باشیم.

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها