مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل خبر داد
علیزاده، از ساخت نیروگاه ۱۰مگاواتی برق با ۲۰۰میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرستان پارس آبادمغان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۶۶۱۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، علیزاده، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل در نشستی با معاون فرماندار پارس آباد افزود: این طرح با مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی و به منظور رفع مشکل ضعف وافت ولتاژ و قطعی برق در این منطقه احداث می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل مزایای احداث نیروگاه ۱۰ مگاواتی برق گرمایی تولید بخار و برق سرمایی بر اساس استاندارد زیست محیطی برشمرد و افزود: این شرکت با افرادی که در زمینه انرژی خورشیدی برق تولید کنند با قرارداد ۲۰ ساله به صورت تضمینی برق را خرید می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال ۱۷۰میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه برق پارس آباد مغان اختصاص داده شده است، اظهار کرد: مصرف انرژی برق در این شهرستان بسیار بالاست که با احداث نیروگاه ۱۰مگاواتی و توسعه شبکه، بخش اعظمی از مشکلات و نارسایی های این منطقه در حوزه برق برطرف می شود.

معاون فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرستان پارس‌آباد از لحاظ مصرف برق پس از مرکز استان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است، گفت: از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در احداث نیروگاه ۱۰ مگاواتی برق استقبال کرده و در زمینه تأمین زمین مورد نیاز نیروگاه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

یاسر ندایی با اشاره به تأمین برق مورد نیاز تأسیسات،کارخانجات تولیدی و صنعتی و اماکن تجاری و مسکونی و جلوگیری از افت ولتاژ بیان کرد: در کنار این نیروگاه پست ۶۳ کیلوولتی برق نیز احداث می‌شود.

وی با قدردانی از توجه ویژه شرکت توزیع برق استان اردبیل به شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: چهارپروژه برق با اعتبار سه میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال در دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال نظرات