خبرهای داغ:
رئیس اتحادیه فلزکاران گرگان گفت: انتظار داریم مسئولان با تدابیر درست مشکل ما را با شهرداری حل کنند و این موضوع امروز از نخستین اولویت‎های ما است که به معیشت ما بستگی دارد.
کد خبر: ۸۶۲۶۶۲۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، ابرهیم عامریان در گفت‎گو با خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج از گرگان با بیان اینکه با وجود فشارهای اقتصادی شهرداری گرگان نیز به بهانه آلاینده صوتی جلوی فعالیت کارگاه‎های ما را در سطح شهر گرفته است، گفت: این درحالی است که با استفاده از دستگاه‎های نوین کار ما دیگر آن سرو صدای سابق را ندارد.

عامریان با بیان اینکه امکان تهیه مکان جدید برای فلزکاران در شرایط اقتصادی وجود ندارد، گفت: انتظارا داریم مسئولان با تدابیر درست مشکل ما را با شهرداری حل کنند و این موضوع امروز از نخستین اولویت‎های ما است که به معیشت ما بستگی دارد.

رئیس اتحادیه فلزکاران گرگان نیز با بیان اینکه تا به امروز با رکود رو به رو بودیم، گفت: امیدواریم در آینده وضعیت اقتصادی بهتر شود و اوضاع برای ساخت و ساز مساعد مهیاء شود.

عامریان با بیان اینکه حقوق پرداختی در صنف فلزکاران مطابق قانون کار است، بیان داشت: بیکاری یکی از معضلات صف ما است به گونه‎ای که برخی از واحد‎های ما برای مدت 2 ماه نیز بیکار بودند و این بیانگر وضعیت بد اقتصادی فلزکاران گرگان است.

وی بیان داشت: بیمه تامین اجتماعی یک روزنه امیدوار کننده است که حق بیمه را کارفرمایان می‎پردازند که در حال حاضر با افزایش نرخ پرداخت بیمه رو به رو هستیم که کارفرمایان از این بابت تحت فشار هستند.

کبری ثریا محابد خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها