دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر استان یزد:

جامعه ورزشی نقش خود را در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی ایفا کند

دبیر ستاد بزرگداشت ایام‌ دهه فجر استان یزد با اشاره به تاثیرگذاری جامعه ورزشی در جامعه گفت: شایسته است از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود و جامعه ورزشی نقش خود را در این ایام در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی ایفا کند.
کد خبر: ۸۶۲۶۶۳۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سعید زارع، در نشست کمیته ورزش و جوانان استان یزد با تاکید بر برگزاری جشن‌های دهه فجر به شکلی باشکوه و مردمی در استان یزد اظهار داشت: حضور مردم در این جشن‌ها بسیار حائز اهمیت است و تلاش ما بر مردمی‌ برگزار شدن این جشن‌ها است.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد نوآوری در برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: علاوه بر اینکه محوریت برنامه‌ها باید با مردم باشد، لازم است برای ایجاد تنوع و رساندن پیام‌های انقلاب به نسل جوان، برنامه‌ها متنوع و دارای نوآوری باشد.

دبیر ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر استان یزد با بیان اینکه این جشن‌ها با هدف انتقال ارزش‌ها و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان برگزار می‌شود، عنوان کرد: جوانان امروز به عنوان نسل سوم و چهارم انقلاب باید ارزش‌ها را درک کرده و تفاوت‌ها و پیشرفت‌های کشور را احساس کنند.

وی با بیان اینکه همه کشورها، روز استقلال خود را به شکلی باشکوه جشن می‌گیرند، افزود: در کشور ما به ویژه در استان یزد نیز باید بهترین برنامه‌های طول سال در این ایام اجرا شود و برای تحقق این امر باید از حضور و مشارکت آحاد مردم و اقشار مختلف جامعه بهره‌مند شویم.

زارع با اشاره به تاثیرگذاری بالای جامعه ورزشی استان یزد بیان کرد: جامعه ورزشی می‌تواند هم در اجرای برنامه‌ها و هم در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن، نقشی اساسی و کلیدی ایفا کند زیرا جامعه ورزشی، الگوی بسیاری از جوانان و نوجوانان ما هستند.

دبیر ستاد دهه فجر استان یزد خاطر نشان کرد: جامعه ورزشی استان یزد در روز راهپیمایی با حضور گسترده خود با لباس‌های ورزشی و اجرای برنامه‌های مختلف می‌تواند بر شکوه این مراسم بیفزاید.

زارع تصریح کرد: شایسته است از این فرصت به بهترین نحو استفاده شود و جامعه ورزشی نقش خود را در این ایام در انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی ایفا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار