مدير كل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان سمنان گفت: با هدف معرفي هر چه بيشتر جاذبه‌هاي تاريخي و گردشگري، 16 بيلبورد معرفي استان سمنان در ورودي شهرهاي اين استان نصب شد.
کد خبر: ۸۶۲۶۶۳۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، حسين خواجه‌بيدختي در گفت و گو با خبرنگاران با بيان اينكه استان سمنان داراي هشت شهرستان است، افزود: در ورودي هر شهرستان از سمت شرق و غرب دو بيلبورد معرفي، نصب شده است.

وي با تاكيد بر اينكه يكي از روش‌هاي مناسب اطلاع‌رساني به مسافران و گردشگران به ويژه در ايام نوروز، معرفي  جاذبه‌ها از طريق تبليغات محيطي و بيلبورد است، گفت: در اين راستا در 17 تابلوي جاده اي نيز شماره 09629 (شماره اطلاع رساني گردشگري) درج شده است.

بيدختي يكي ديگر از روشهاي معرفي استان سمنان در ايام نوروز را انتشارات در قالب، كتاب، بروشور، پوستر و ... عنوان كرد و افزود: بر اين اساس،ميزان انتشارات استان سمنان ويژه ايام نوروز به 300 هزار نسخه رسيده است.

وي اجراي تورهاي رايگان يكروزه، اجراي برنامه هاي خاص براي جذب كودكان در زمينه آشنايي با ميراث فرهنگي و انجام تبليغات محيطي مناسب را از جمله برنامه هاي اين اداره كل در ايام نوروز عنوان كرد.

بيش از 15 ميليون مسافر و زائر حرم مطهر رضوي در ايام نوروز از استان سمنان به دليل قرار داشتن در مسير تهران مشهد عبور مي‌كنند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها