در رزمایش استانی شهید محمد زاده که به مدت دو روز در شهرستان زاهدان وبخشی از توان رزمی بسیج با حضور گردان های بیت المقدس، امام حسین(ع) و کوثر در زاهدان به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۸۶۲۶۶۵۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در خصوص برگزاری این رزمایش در مرکز استان در گفتگو با خبر نگار خبر گزاری بسیج با اشاره به این مطلب که گردانهای برادر ماموریت خود را در روز های چهارم وپنجم بهمن ماه آغاز وگردانهای کوثر خواهران در روز پنجم به 11گردان برادر پیوستند افزود: در این رزمایش بخشی از توان رزمی بسیج با حضور گردان های بیت المقدس، امام حسین(ع) و کوثر در زاهدان به نمایش گذاشته می شود.
سرهنگ پاسدار موسی اصغری با اشاره به اینکه این رزمایش به مدت دو روز در منطقه عمومی زاهدان برگزار  بیان کرد: در زاهدان تعداد 14 گردان،8گردان  بیت المقدس، 3امام حسین(ع تاکتیک های کمین، پدافند دورادور، مقابله با اغتشاشات، دفاع از مراکز مهم و حساس، کنترل معابر وصولی و تاخیری تمرینات تاکتیکی خود را آموزش دیده ودر روز پنجم بهمن ماه که آخرین روز از برگزاری رزمایش بوده اجرا  کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان هدف از برگزاری این همایش را تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و تجدید میثاق با رهبر عظیم الشان انقلاب عنوان کرد و افزود: ارزیابی توان گردان ها در بحث بکارگیری و حفظ و انسجام در بین عوام از دیگر اهداف رزمایش بزرگ بسیجیان می باشد.
وی با اشاره به این نکته که در روز سوم از رزمایش تعداد 3گردان کوثر خواهران با حضور در صبحگاه اقتدار بسیج حضور یافتند وپس از برگزاری کلاس های امداد و نجات، مردم یاری و مقابله با اغتشاشات در منطقه شهرک گاو داران زاهدان این آموزشها را به صورت عملی اجرا کردند.
 
ارسال نظرات