وقتی دین ذبح می شود

تخریب روحیات و خلقیات جوانان در بازی کلش آف کلنز

در بازی کلش آف کلنز از خانه تا کلیسا خراب می شود و این نشان از آن دارد که حتی می توان مساجد را هم خراب کرد و این طرفندی از سوی غرب است که قداست مکان های مذهبی و ارزشی از بین ببرد.
کد خبر: ۸۶۲۶۶۷۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، متأسفانه بازی های اینترنتی که دستاورد کشورهای بیگانه است بیشتر ویرانی تمدن ها را ترویج می کند و علیرغم اینکه از سازندگی خبری نیست؛ موجب تخرب روحیات و خلقیات جوانان و نوجوانان میهن اسلامی می شود و این هدف اصلی و ویرانگر غرب است.

بازی اینترنتی کلش آف کلنز باید بجنگید، ویران کنید تا بتوانید ثروت به دست آورید و در این بازی از خانه تا کلیسا خراب می شود و این نشان از آن دارد که حتی به مساجد هم نباید توجه کرد و می توان آن را خراب کرد و این مسئله موجب می شود تا قداست مکان های مذهبی و ارزشی از بین برود.

بازی هایی که منشأ آن کشورهای ویرانه است مسلماَ با فرهنگ قومی و محلی ما همخوانی ندارد و ارتباطی معنادار برقرار نمی کنند و فقط در پی از بین بردن ارزش های دینی و مذهبی جوانان است.

از سویی بازی های سنتی ایران زمین با فرهنگ بومی ما همخوانی داشته و کودکان و نوجوانان هنگامی که بازی می کنند تحرک دارند در صورتی که در بازی های اینترنتی تحرکی وجود ندارد و این مسئله نیز موجب بروز بیماری هایی چون چاقی، انزوا، خستگی عضلات، مشکلات بینایی می شود.

بازی های ساخت بیگانه بیشتر روحیه خشونت و جنگ ویرانی را تقویت می کند و ضمن اینکه آموزنده نیستند نبردگاه دشمن بوده و باورها و ارزش های شخص مورد نظر را که همانا جوانان هستند هدف قرار می دهد و به تدریج وی را از دین و مذهب دور می سازد.

کسانی که به بازی های اینترنتی معتاد می شوند، منزوی می شوند؛ چرا که باید همه تمرکزشان بر روی بازی باشد و حرف های دیگران را نمی شنوند و به دلیل اینکه این نرم افزارهای بازی ها در گوشی ها و تبلت ها نصب است بنابراین کاربران می توانند در اتاق ها و پستوها بازی کنند و هیچ نظارتی نباشد و این خود آسیب زا است؛ چرا که با هیچ عکس العملی از سوی جامعه و اعضای خانواده خود نسبت به تایید و یا عدم تایید عملکرد خودش نمی بیند.

بنا بر این آنچرا که غرب برای جامعه اسلامی بخصوص جوانان این مرز و بوم تدارک دیده است پلید ترین اهدافی را در جایگاه منحصر به فردی محیا ساخته است ولی با کمی تامل می توان به افکار و فتنه آنها پی برد و شکافی که قرار است در بین روابط بین جوان و جامعه و حتی خانواده وی صورت گیرد را جلوگیری کرد.

سخن آخر: در مواقعی جواب سوال را می توان در جامعه خود جستجو کرد و در این خصوص می توان سهل انکاری مسئولین فرهنگی جامعه خود را مثال زد.

در هر شرایط و در هر برهه از زمانی باید توجه داشت که دشمنان اسلام و انقلاب برای هر لحظه برای مردم و امت ایرانی بخصوص برای جوانان وقت گذاشته، آسیب شناسی کرده و نقطه کوری که دقیقاَ جوانان از آن نقطه ضربه خواهد خورد را شناسایی می کند و بطبع ضربه خود را به آرامی و با فضاهایی همچون اینترنت و فضای مجازی و با بازی هایی همچون کلش آف کلنز وارد می کند که شاید خود جوان هم متوجه آسیب های آن نشود.

در این بین مسئولین می توانند با برنامه ریزی دقیق در هر زمانی نسبت به فراهم کردن محیطی سالم و پر نشاط و با تدارک دیدن بازی های بومی محلی بصورت سازماندهی شده به استقبال جوانان رفته و آنها را از چنگال شیطان بزرگ(آمریکا و انگلیس) نجات دهند؛ چرا که آنها بر آینده سازان این مملکت برنامه ریزی میکنند پس چرا ما با طرفند های مختلف آینده سازان خود را مجذوب اعمال و جامعه خود کنیم؟!

ارسال نظرات