بازديد سرزده فرماندار گرمي از مركز ثبت نام كارت ملي هوشمند

فرماندار گرمی از ضرورت افزایش ایستگاه‌های صدور کارت ملی هوشمند برای متقاضیان در گرمي خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۶۶۸۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، میرعلی رحیمی زاد، فرماندار گرمی با اشاره به مراجعه روزانه بیش از 150 متقاضی برای تعویض کارت ملی هوشمند بر ضرورت گسترش و توسعه ایستگاه کاری در این شهرستان تاکید کرد.

 فرماندار گرمی با اشاره به  ازدهام در مرکز ثبت نام کارت هوشمند ملی گرمی خواستار ایجاد چندین مرکز دیگر برای سهولت در ثبت نام متقاضیان شد.

فرماندار و رئیس شورای ثبت احوال شهرستان گرمی گفت:نباید بخاطر محدود بودن مرکز ثبت نام ، وقت مردم در صفوف طولانی انتظار برای ثبت نام کارت ملی تلف شود.

میرعلی رحیمی‌زاد در بازدید سرزده از تنها ایستگاه کارت ملی هوشمند و شناسنامه در گرمی از مهمترین مزیت‌های صدور کارت کلی هوشمند را داشتن امنیت بالا و اطلاعات کامل افراد عنوان کرد.

وی گفت: به دلیل تعبیه شدن اثر انگشت در این نوع کارت‌ها امکان سوء استفاده از آن وجود ندارد.

رحیمی‌زاد با اشاره به پیش‌بینی قانونی این طرح که باید کارت هوشمند همه مردم صادر شود، افزود: در شهرستان گرمی شاهد حضور ماهانه هزاران نفر متقاضی برای تعویض کارت ملی هوشمند هستیم.

این مسئول از هماهنگی دو ایستگاه صدور کارت ملی هوشمند دیگر در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: امید می‌رود با واگذاری امور مربوط به کارهای ثبت احوال به دفاتر پیشخوان روند صدور شناسنامه‌های مکانیزه و کارت ملی هوشمند در این شهرستان تسریع یابد.

رئیس شورای ثبت احوال گرمی با اشاره به شایعاتی در مورد قطع دریافت یارانه افراد فاقد کارت ملی هوشمند ادامه داد: افراد دارای کارت ملی کاغذی قبلینیز یارانه خود را دریافت می‌‌‌کنند.

رحیمی‌زاد از کسانی که کارت ملی هوشمند خود را تاکنون دریافت نکرده‌اند خواست برای این منظور به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

رئیس اداره ثبت احوال گرمی هم در این بازدید از صدور بیش از 14 هزار کارت هوشمند ملی در این شهرستان خبر داد.

علی ایمانی عنوان کرد: این تعداد کارت ملی هوشمند از ابتدای آغاز طرح در سال 92 تا 9 ماهه سال جاری صادر شده است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان این طرح 70 هزار کارت ملی هوشمند برای افراد بالای 15 سال صادر شود.

ارسال نظرات