فرماندار شهرستان مغان خبر داد

بهره‌برداری از 83 پروژه در ایام‌الله دهه فجر در گرمی

مير علي رحيمي‌زاد گفت: 83 پروژه در حوزه‌های مختلف با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در دهه‌فجر امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.
کد خبر: ۸۶۲۶۷۱۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، مير علي رحيمي‌زاد، فرماندار شهرستان مغان در جلسه شورای اداری این شهرستان، دوام و قوام جمهوري اسلامي ايران را بسته به دهه مبارك فجر دانست و اظهار کرد: با گذشت 37 سال از عمر با بركت انقلاب اسلامي، اينكه روز به روز شاهد عظمت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران هستيم در سايه حضور پرشور و با عظمت ملت بزرگ ايران در صحنه‌هاي مختلف است.

میرعلی رحیمی‌زاد، در جلسه شورای اداری شهرستان گرمي از بهره‌برداري ۸۳ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال با حضور نماينده عالي دولت در دهه فجر امسال خبر داد.

فرماندار گرمي با تاکید بر حضور پرشور و با نشاط در برنامه‌هاي ويژه گراميداشت ايام الله دهه مبارك فجر، بیان کرد: با برگزاري پرشور مراسمات ايام الله دهه مبارك فجر اميد دشمنان را به ياس تبديل می‌شود.

وي با گلایه از کوتاهی در زمینه تقدیر از تلاش چند ساله دولت برای فرجام نیک برجام، گفت: پس از 12 سال همت و 30 ماه تلاش شبانه‌روزی دولت تدبیر و امید موضوع سازش ایران با جهان به پایان رسید، اما مردم و برخی از مسئولان آنطور که باید و شاید از زحمات دولت‌مردان تشکر نکردند.

رحیمی‌زاد به اهمیت برگزاری برنامه‌ها اشاره کرد و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با تمام قوا و امکانات در برگزاری هر چه بهتر این برنامه‌ها و مراسمات تلاش کنند و عملکرد پررنگ و درخشانی در این خصوص داشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات فراوان مالی کشور تعامل با دنیا و بهبود وضعیت اقتصادی مردم یک اقدام بزرگ و تحسین برانگیز در سال‌های بعد از انقلاب بود که با حمایت‌های رهبری و تلاش دولت تدبیر و امید به بار نشست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار