پارسا طیاری، دانش آموز بسیجی سال سوم دبیرستان از مدرسه استعدادهای درخشان شهید بهشتی خلخال، موفق به دریافت جایزه فیلم کوتاه برتر دانش آموزی مدارس استان اردبیل شد.
کد خبر: ۸۶۲۶۷۲۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازخلخال، پارسا طیاری، دانش آموز بسیجی سال سوم دبیرستان از مدرسه استعدادهای درخشان شهید بهشتی خلخال، موفق به دریافت جایزه فیلم کوتاه برتر دانش آموزی مدارس استان اردبیل شد.

فیلم کوتاه "روزی در مدرسه" به کارگردانی پارسا طیاری که در سال جاری در مرحله استانی، رتبه اول را به خود اختصاص داد و این فیلم کوتاه تولیدی، به مرحله کشوری راه پیدا کرده است که مراحل داوری این بخش را طی می کند.

طیاری که به عنوان دانش آموز بسیجی در سال های گذشته، با اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی به مناطق جنگی 8 سال دفاع مقدس، و تهیه عکس و تولید فیلم کوتاه، توانسته بود استعدادهای خود را در این زمینه شناسایی نماید و با ساخت و تولید این فیلم توانست، گام بلند خود را در این زمینه با موفقیت بردارد.

فیلم کوتاه "روزی در مدرسه" به مدت 8 دقیقه با موضوع تغذیه سالم با همکاری اداره آموزش و پرورش خلخال، مدیر، دبیران و دانش آموزان استعدادهای درخشان مدرسه شهید بهشتی خلخال تولید شده است.

علیرضا گنجعلی زاده، مهدی فتحی، حسین ابراهیمی، ازبر ابراهیمی بازیگران این فیلم کوتاه می باشند.

فیلم کوتاه "روزی در مدرسه" به نویسندگی، کارگردانی و تصویربرداری پارسا طیاری و با صدابرداری سر صحنه سیاوش سیادتی در سال جاری تهیه و تولید شده است.

ارسال نظرات