ریاست دادگستری و دادستان شهرستان مشگین‌شهر در جلسه شورای اداری شهرستان آخرین هشدارها را در خصوص استفاده از امکانات دولتی در جهت حمایت از کاندیداهای خاص ابراز کرد.
کد خبر: ۸۶۲۶۷۴۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، شورای اداری شهرستان مشگین‌شهر با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی و امام جمعه های مشگین‌شهر، لاهرود و رضی در محل فرمانداری مشگین‌شهر برگزار شد.

در بخشی از این جلسه لطیف سروی ریاست دادگستری مشگین‌شهر با اشاره به اهمیت انتخابات گفت: با توجه به اهمیت فوق العاده انتخابات قانون مسئولیت اداره امور کشور را در اختیار مردم قرار داده است تا با برگزاری انتخابات رئیس جمهور، نماینده مجلس و شورای شهر را انتخاب کنند.

وی با اشاره به وظایف دستگاه قضایی گفت: یکی از وظایف دستگاه های قضایی پیشگیری از وقوع جرم در جامعه است لذا در آستانه انتخابات آتی ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در دادگستری شهرستان مشگین‌شهر تشکیل شده و کلیه مسائل و مباحث انتخاباتی رصد می‌شود.

وی با اشاره به تبلیغات زود هنگام در شهرستان گفت: متاسفانه کلیه تبلیغاتی که در سطح شهرستان انجام می‌شود به صورت غیر قانونی بوده و ممنوعیت قانونی دارد به طوری که تاکنون در چندین مورد تذکرات لازم داده شده و جنبه پیشگیرانه داشته است اما بعد این در صورت مشاهده تخلفات برخورد قضایی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تمام دستگاه ها در تلاش برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات است و در راستا برگزاری انتخابات جرائم انتخاباتی نیز وجود دارد که حجت را بر کلیه مسئولین تمام می‌کنیم چرا که در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

جعفر رحیم نیا دادستان شهرستان مشگین‌شهر در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان اینکه مسئولان نباید از امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها استفاده شود گفت: در راستای استفاده از تجهیزیات و امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداها ممنوع بوده و در این راستا تذکرات لازم نیز داده شده است و در صورت ادامه این روند برخورد قضایی صورت می‌گیرد.

وی در بخشی از مطالب خود گفت: ادارات خدمات رسان به هیچ وجه اجازه خدمات رسانی به واحدهای مسکونی غیر مجاز ندارند لذا در صورت مشاهده با اداره مربوطه برخورد می‌شود.

وی همچنین خطاب به سرمایه گذاری های انجام شده در سطح شهرستان گفت: زمین خواری تحت عنوان سرمایه گذاری به هیچ وجه قابل قبول نبوده و در صورت مشاهده به شدت با آن برخورد می‌شود.

ابراهیم امامی فرماندار مشگین‌شهر در این جلسه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت: در طول دهه فجر 35 پروژه با اعتباری عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ريال به بهره برداری می‌رسد.

ارسال نظرات