فرماندار نیر خبر داد

افتتاح 24 طرح با اعتبار 110 میلیاردی به مناسبت دهه فجر در نیر

اکبر صمدی، از افتتاح 24 طرح با اعتبار 110 میلیاردی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۶۷۵۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، جلسه شورای اداری شهرستان نیر با حضور اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه اکبر صمدی، فرماندار شهرستان نیر با گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر از 24 پروژه قابل افتتاح در این دهه خبر داد و گفت: در دهه مبارک فجر امسال در شهرستان نیر 24 پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی به اهم این پروژه ها اشاره کرد و گفت: افتتاح کارخانه آبمعدنی، گازرسانی و مقاوم سازی مسکن روستایی و پروژه های برق رسانی از مهمترین این پروژه ها است.

صمدی در ادامه به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و از تشکیل ستاد دهه فجر و کمیته های پنجگانه زیر مجموعه این ستاد در شهرستان خبر داد و گفت: مسئولان و مردم باید با حضور حداکثری خود در مراسمات دهه مبارک فجر و راهپیمایی روز 22بهمن اقتدار نظام مقدس اسلامی را نشان دهند.

فرماندار نیر در دیگر سخنان خود به حضور حداکثری کارکنان و مردم در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: مسئولان ادارات باید با رعایت بی طرفی در انتخابات پیش رو شرکت گسترده داشته باشند.

وی همچنین افزود: در برنامه های دهه فجر هیچ نامزد انتخاباتی حق تبلیغ ندارد و نامزدها به عنوان یک شهروند می توانند در برنامه ها حضور داشته باشند.

ارسال نظرات