عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به اینکه تغییر سمت و سوی بودجه منجر به کسری اعتباری دولت می شود تصریح کرد: هنوزلایحه بودجه در صحن مجلس بررسی نشده است با ورود کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس دلایل کاهش حقوق کارمندان بررسی می شود.
کد خبر: ۸۶۲۶۷۶۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴

عباس صالحی نماینده مردم تفرش و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به اقدام عجیب دولت مبنی بر کاهش روند افزایشی حقوق کارمندان از 14درصد به 12درصد اظهار داشت: بودجه ییشنهادی دولت باید با جمیع شرایط منابع مالی،مصالح و درآمدها همخوانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه های مختلف شاهد کاهش اعتبار بودیم افزود: در حوزه های عمرانی و مسائل مختلف با توجه به درآمدهای نفتی یک سری طرح ها و پروژه ها به نتیجه نرسیدند و دولت موظف به بهره برداری است.

نماینده مردم تفرش با اشاره به اینکه تغییر سمت و سوی بودجه منجر به کسری اعتباری دولت می شود تصریح کرد: هنوزلایحه بودجه در صحن مجلس بررسی نشده است و  با ورود کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس دلایل کاهش حقوق کارمندان بررسی می شود.

صالحی گفت:90درصد بودجه سال 94 به اعتبارات اختصاص داشت که در حقوق و مزایا دولت مجبور به این کار شد؛ با آمدن این طرح به صحن مجلس و بررسی آن امیدواریم منابع جدیدی برای آن تعریف کرده تا حقوق کارمندان افزایش یابد.

ارسال نظرات