سرپرست فنی و حرفه‌ای اردبیل:

همکاری مشترک با اداره کل امور عشایری استان

تامین فضای آموزشی مناسب در حد مقدورات و امکانات موجود به مدت معین در مناطقی که اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فاقد مرکز آموزشی باشد از جمله تعهدات امور عشایر استان اردبیل است می باشد که در تفاهم نامه قید شده است.
کد خبر: ۸۶۲۶۷۷۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یونس ممی‌زاده در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای با اداره کل امور عشایری استان اردبیل اظهار داشت: در راستای اجرایی کردن طرح توانمندسازی عشایر استان اردبیل تفاهم‌نامه آموزشی بین این دو اداره کل به امضا رسید.

وی افزود: این تفاهم‌نامه با هدف توانمندسازی جامعه عشایری و کیفیت بخشی به دانش فنی و حرفه‌ای آنان، ارتقاء توانمندی‌های مهارتی عشایر، بهره‌مندی هر چه بیشتر آنان از فرصت‌های آموزشی و بالا بردن بهره‌وری در تولیدات و کیفیت بخشی به محصولات منعقد شده است.

ممی‌زاده بیان کرد: در این تفاهم‌نامه تعهدات آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل شامل تهیه نیازسنجی آموزشی، تهیه تقویم آموزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی برای افراد واجد شرایط معرفی شده از طرف اداره کل امور عشایر ی استان است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل اعزام تیم‌های سیار آموزشی به کانون‌ها و یا نقاط استقرار عشایر برای اجرای دوره‌های آموزشی مورد نیاز عشایر با همکاری اداره کل امور عشایر استان، برگزاری آزمون‌های پایان دوره کارآموزان و صدور گواهینامه‌های مربوطه بر اساس ضوابط و مقررات جاری را از دیگر تعهدات این اداره کل عنوان کرد.

وی با اشاره به تعهدات اداره کل امور عشایر استان اردبیل در قالب این تفاهم‌نامه گفت: تامین فضای آموزشی مناسب در حد مقدورات و امکانات موجود به مدت معین در مناطقی که اداره کل آموزش فنی و حرفه ای فاقد مرکز آموزشی باشد از جمله تعهدات امور عشایر استان اردبیل است.

ممی‌زاده تصریح کرد: تهیه نیازسنجی آموزشی مهارتی با تعیین نقاط استقرار عشایر و اعلام به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای برای برگزاری دوره‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی و ترغیب عشایر برای شرکت در کارگاه‌های دوره‌های آموزش مهارتی مربوطه از دیگر تعهدات اداره کل امور عشایری استان بوده که در قالب این تفاهم‌نامه مشخص شد.

ارسال نظرات