معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: برگزاری جشن های انقلاب در دل محلات و روستاها موجب می شود برنامه های دهه فجر رویکردی مردم محور داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۲۶۸۰۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرنگار مهر، بهروز اکرمی بعد از ظهر یکشنبه در نشست کمیته های ستاد دهه فجر استان هرمزگان با اشاره به لزوم برگزاری مناسب برنامه نواختن زنگ انقلاب در نخستین روز از دهه فجر، عنوان کرد: این برنامه باید تعداد مدارس بیشتری را پوشش دهد و به شکلی برنامه ریزی شود که نواختن زنگ انقلاب با حضور استاندار هرمزگان و معاونین استاندار و مدیران استان در چندین مدرسه برگزار شود و هرکدام از مسئولان استان در یک مدرسه حضور یابند.

 

وی ادامه داد: اگر برنامه روز ۱۲ بهمن در چندین مدرسه برگزار شود، در انتقال مفاهیم دهه فجر به دانش آموزان بسیار موثر خواهد بود و نیاز است مراسم مناسبی برای زنگ انقلاب پیش بینی شود تا برنامه های دهه فجر و زنگ انقلاب برای دانش آموزان خاطره خوشی رقم بزند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با اشاره به دیگر برنامه های روز نخست دهه فجر، افزود: در مراسم نمادین لحظه ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی باید تعداد مشخصی از مدیران استان در در فرودگاه بندرعباس حضور یابند.

 

اکرمی در ادامه از ارزیابی عملکرد و معرفی برترین های دهه فجر در هرمزگان خبر داد و تصریح کرد: براساس ارزیابی هایی که انجام می شود، سه کمیته برتر ستاد دهه فجر استان از میان ۲۴ کمیته براساس شاخص ها و امتیازبندی ها معرفی می شوند و همچنین سه شهرستان برتر و سه اداره برتر در این ایام نیز انتخاب و مورد تجلیل قرار می گیرند.

 

وی با تاکید بر اینکه ارزیابی و جمع بندی و مستندسازی از برنامه های دهه فجر، باید توسط کمیته ها انجام شود، اظهار داشت: رویکرد ما در بزرگداشت دهه فجر باید مردم محور باشد و براین اساس نیاز است در دل محلات نیز برنامه های مناسبی برگزار شود که این کار باید در تمامی شهرستان های هرمزگان صورت گیرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان بیان داشت: برگزاری جشن های انقلاب در دل محلات و روستاها موجب می شود تا برنامه های دهه فجر رویکردی مردم محور داشته باشد و متولی این کار باید فرمانداری ها و شهرداری ها باشند.

 

اکرمی تاکید کرد: مدیران استان نیز طی دهه فجر باید در مساجد سراسر استان حضور یابند و با توجه به رویکرد مردم محوری برنامه ها، ضمن دیدار با مردم به بررسی مشکلات مردم بپردازند.

 

وی گفت: همه ما مدیون شهدا و امام راحل و انقلاب اسلامی هستیم و باید مراسم ها و برنامه های دهه فجر به شکل آبرومندانه و خلاقانه با رویکرد مردم محور برگزار شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: حتما باید مراقبت لازم انجام شود تا از برنامه های دهه فجر استفاده تبلیغاتی به سود کاندیداهای انتخابات صورت نگیرد چون این کار یک تخلف انتخاباتی است.

ارسال نظرات