مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر تمامی میادین و خیابانهای اصلی سطح شهر آذین بندی می شود.
کد خبر: ۸۶۲۶۸۱۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج گفت: با توجه به اینکه مسئولیت کمیته تزیینات شهری ستاد دهه فجر برعهده شهرداریها می باشد این سازمان هم در راستای رسالت کاری خود مبنی بر آذین بندی و فضا سازی محیطی سطح شهر برنامه ریزی های لازم را انجام داده است.

وی اظهار کرد: از اواسط دی ماه جلسات متعددی جهت تشکیل تیم طراحی و ارائه طرح های خلاق و بدیع جهت فضاسازی متنوع و ارتقاء کیفی در آذین بندی معابر و میادین به مناسبت این دهه مبارک برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری سنندج افزود: با توجه به اینکه به مناسبت ماه ربیع وهفته وحدت تعدادی از میادین شهر آذین بندی شد برنامه ریزی لازم برای آذین بندی ویژه تمامی میادین و خیابانهای اصلی به مناسبت دهه مبارک فجر صورت گرفته است.

فریدونی با بیان اینکه سال گذشته طرح آذین بندی میدان آزادی مورد استقبال شهروندان قرار گرفت گفت: امسال این میدان بعنوان میدان اصلی شهر بصورت ویژه و با طرح جدید آذین بندی و نورپردازی می شود.

وی از نصب چندین المان مناسبتی در میادین سطح شهر خبر داد و افزود: المان پوتین و چند شاخه گل لاله از مهم ترین المان ها است که در میدان لشکر نصب می شود.

مدیرعامل سازمان زیبا سازی افزود: آذین بندی معابر و میادین اصلی شهر نصب بنر، نصب لمپوست و نصب ریسه پرچمی و ریسه چراغ را از دیگر اقدامات این سازمان در آستانه دهه مبارک فجر برشمرد.

ارسال نظرات