اجرای برنامه‌های قرآنی در ایام‌الله دهه فجر و گفتمان دینی در مدارس سطح استان اردبیل بر مبنای آموزه‌های قرآنی از جمله برنامه‌های کمیته قرآنی در دهه است.
کد خبر: ۸۶۲۶۸۱۱
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده در جلسه ستاد دهه فجر استان اردبیل اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) و حمایت مردم ایران برگ زرینی در تاریخ این کشور است که این نوع انقلاب در سطح جهان بی‌نظیر بوده و در حال حاضر نیز ثمره این انقلاب مردمی یک کشور قدرتمند و با صلابت در سطح جهان است.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل برای ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است که در این رابطه دو کمیته در زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل ساماندهی شده که کمیته قرآنی یکی از این کمیته‌ها را شامل می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: اجرای برنامه‌های قرآنی در ایام‌الله دهه فجر و گفتمان دینی در مدارس سطح استان اردبیل بر مبنای آموزه‌های قرآنی از جمله برنامه‌های کمیته قرآنی در دهه است.

ستوده تصریح کرد: کمیته دیگر ساماندهی تشکل‌های مردمی است که علاوه بر فعالیت‌های مجموعه‌های دولتی در حوزه‌های دینی برخی از تشکل‌های مردم نهاد نیز در این حوزه شکل گرفته است که سعی می‌کنیم با ساماندهی این برنامه‌ها بتوانیم در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مناسبی را در سطح استان اجرا کنیم.

وی بیان کرد: اوج برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در روزهای آغازین و پایانی این دوره بوده و تلاش داریم که بحث گفتمان سازی انقلاب و آرمان‌های امام(ره) را با گفتمان‌سازی اهمیت ولایت فقیه، گفتمان در رابطه با بحث نفوذ و شرایط فعلی کشور را در این دهه اجرا کنیم تا این مطالب در سطح جامعه بیشتر تبیین شود.

ارسال نظرات