مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور در منزل شهید مسلم احمدی پناه از مقام والای اسوه های ایثار و حماسه تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۶۲۶۸۲۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز با حضور در منزل شهید مسلم احمدی پناه از پاسداران یگان ویژه صابرین با خانواده محترم این شهید دیدار و گفتگو کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی و ولایت فقیه نعمت های الهی هستند، شکرگذاری این نعمت های بزرگ را ضرورت استمرار الطاف الهی دانست.

وی، گفت: اینکه جوانان پاکی در این مملکت وجود دارند که همیشه آماده اند برای دفاع از انقلاب و ولایت ایثار نمایند مرهون نفس قدسی امام راحل و رهبر معظم انقلاب و تلمذ در مکتب امام حسین علیه السلام است.

حجت الاسلام سرافراز، تأکید کرد: باید به پدر و مادر شهیدان که توانسته اند چنین فرزندانی تربیت نمایند تبریک گفت.

وی، رشادت و سلامت و شجاعت اسوه ای ایثار و حماسه را ثمره لقمه حلال و تربیت صحیح اسلامی دانست و از صبر و بردباری خانواده شهید تجلیل کرد.

در این دیدار پدر و مادر شهید احمدی پناه، به ذکر خاطراتی از شهید والامقام پرداختند و از خصوصیات اخلاقی شهید نام بردند که بارزترین آنها اخلاص شهید بوده است.

به گزارش بسیج، شهید مسلم احمدی پناه از تکاوران نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودکه در تاریخ 13/06/1390 در سن 30 سالگی در ارتفاعات جاسوسان شمالغرب کشور و درگیری با گروهک تروریستی پژاک به شهادت رسید.

از این شهید عزیز، یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

ارسال نظرات