خبرهای داغ:
مسئول سازمان هنرمندان سپاه استان قزوین اعلام کرد
مسئول سازمان هنرمندان سپاه استان قزوین اعلام کرد: اجرای تئاتر خیابانی در ایام الله دهه فجر از برنامه‌های مهم سازمان بسیج هنرمندان است.
کد خبر: ۸۶۲۶۸۳۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

محمد امیری مقدم مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه استا قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با اشاره به برنامه های دهه فجر بیان کرد: برگزاری جشنواره عکس، دیدار از خانواده شهدای هنرمند، محفل شعر در سطح شهرستان‌ها از برنامه های دهه فجر می‌باشد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره شعر بسیج گفت: جشنواره شعر بسیج 20 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد که فراخوان این جشنواره آبان ماه بوده که آثار ارسالی توسط داوران مجرب و توانا بررسی شده و آثار برگزیده در این همایش معرفی خواهند شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان قزوین تصریح کرد: اجرای تئاتر خیابانی، کارگاه رویش ماه، و برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان است.

امیری مقدم با بیان اینکه برنامه‌های متعدد و متنوعی در این دهه برگزار خواهد شد،اذعان کرد: برنامه‌های ایام الله دهه فجر با توجه به ظرفیت این سازمان برنامه ریزی شده است تا بتوانیم برنامه های جامع‌ای برای جشن پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کنیم.

این مسئول تصریح کرد: ایام الله دهه فجر و هم چنین راهپیمایی 22 بهمن نمایانگر مقاومت و ایستادگی مردم در مقابل توطئه های دشمنان انقلاب و اسلام است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه استان قزوین در خاتمه گفت: دهه فجر مظهر عظمت جمهوری اسلامی ایران است و نقش محوری مردم در پایبندی و حفظ انقلاب اسلامی باید همچنان محفوظ بماند.

1004/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها