خبرهای داغ:
به همت 90 دانش آموز بسيجي جهادگر،

بخشي از محصول كشاورزي روستاي حاجي آباد قم برداشت شد

دانش آموزان بسيجي در قالب اردوي جهادي يك روزه در قالب طرح صالحين به برداشت بخشي از محصول كشاورزي در روستاي حاجي آباد قنوات قم كمك كردند.
کد خبر: ۸۶۲۶۸۴۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد شيرغلامي فرمانده حوزه سه بسيج دانش‌آموزي استان قم از اجراي اردوي جهادي يك روزه در قالب طرح صالحين با حضور دانش‌آموزان بسيجي خبر داد و اظهار كرد: يكي از برنامه‌هاي بسيج دانش‌آموزي در سال 94 برگزاري اردو‌هاي جهادي يك روزه با حمايت سازمان بسيج سازندگي است كه اين اردوها با هدف محروميت‌زدايي از چهره استان قم و همچنين تحقق منويات مقام معظم رهبري در رابطه با ورود اقشار بسيج در عرصه‌هاي محروميت‌زدايي و ترويج اقتصاد مقاومتي برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه معرفت افزايي دانش‌آموزان بسيجي يكي از اهداف برگزاري اين اردوهاي يك روزه است، بيان كرد: امروز 90 دانش‌آموز از دو مدرسه به اين اردو اعزام شدند كه در پايان برداشت محصول زمين‌هاي كشاورزي، امام جمعه شهر قنوات تذكرات اخلاقي مورد نياز آنان را بازگو كرد. 

بخشي از محصول كشاورزي روستاي حاجي آباد قم برداشت شد

فرمانده حوزه سه بسيج دانش‌آموزي استان قم آشنايي دانش‌آموزان با ظرفيت‌هاي كشاورزي استان را از ديگر اهداف برگزاري اين اردوها ذكر كرد و گفت: در حين برگزاري اين اردو‌ها دانش‌اموزان با تلاش‌هاي انجام شده براي توليد محصولات كشاورزي و مواد غذايي آشنا مي‌شوند كه اين امر نيز باعث بهينه مصرف كردن محصولات و دوري از اسراف مواد غذايي خواهد شد. 

شيرغلامي با اشاره به اينكه استقبال خوبي از سوي مديران مدارس و دانش‌آموزان از برگزاري اين اردوها شده است، خاطرنشان كرد: با هماهنگي‌هاي صورت گرفته با سازمان بسيج سازندگي و آموزش پرورش استان قم سعي كرديم اين اردوها به صورت مستمر در طول سال تحصيلي براي مدارس استان به اجرا برسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار