خبرهای داغ:
امام جمعه میامی گفت: امام شناسی محور برنامه‌های دهه فجر باشد؛‌چرا كه این انقلاب بدون نام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته‌شده نیست.
کد خبر: ۸۶۲۶۸۴۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی که در محل دفتر امام‌جمعه شهرمیامی برگزار شد، امام شناسی را مهم‌ترین محور برنامه‌های دهه فجر برشمرد.

امام‌جمعه میامی در ابتدا به اهمیت شورای فرهنگ عمومی اشاره‌کرده و افزود: با توجه به اهمیت این شورای در سطح شهرستان‌ها برگزاری جلسات می‌بایست بیشتر شده و مسئولین شخصاً در این جلسات حضور پیدا کنند.

وی در ادامه به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اشاره‌کرد و افزود: همه دستگاه‌های شهرستان میامی با برنامه‌ریزی دقیق شاخص‌ها و برنامه‌های اجرایی خود در این ایام را اعلام کرده و با تنوع بیشتری این ایام را برگزار کنند.

صفایی پور تصریح کرد: مهم‌ترین پایگاه انقلاب اسلامی مساجد هستند و اگر این انقلاب به نتیجه رسید در مساجد بود ودراین ایام با برگزاری برنامه‌های خوب و متنوع درمساجداین ایام گرامی داشته شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان میامی افزود: امام شناسی مهم‌ترین محور برنامه‌های دهه فجر باشد ؛‌چرا كه این انقلاب بی‌نام امام (ره) در هیچ جای دنیا شناخته نخواهد شد ودرکنار امام شناسی به دستاوردهای داخلی و خارجی انقلاب اشاره شود.

امام جمعه میامی افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای خارجی انقلاب اسلامی پیروزی هسته‌ای است و هرچند دشمن از دشمنی خود عليه نظام دست برنخواهد داشت؛ اما در این چند سال ایران در برابر تمام زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستاد و سربلند بیرون آمد.

وی در ادامه به موضوع انتخابات ٧ اسفند اشاره‌کرده و افزود:٣ محور در این انتخابات مدنظر همه قرار گیرد انتخابات سالم، حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح می‌بایست مورد اهمیت قرار گیرد.

صفایی پور گفت: دهه فجر یک بستری است برای حماسه انتخابات ودراین دهه کاری کنیم که ملت ما روحیه انقلابی داشته و با حضور خود در انتخابات ٧ اسفند حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

امام جمعه میامی تصریح کرد: یک مجلس قوی می‌تواند کشور را به توسعه و پایداری برساند پس در انتخاب افراد دقت کرده تا برگ زرین دیگری بر کارنامه درخشان انقلاب اسلامی ایران بیافزاییم.

وی افزود: نزدیک به ٤ دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و این انقلاب توفنده‌تر از گذشته به حرکت خود ادامه داده وامیداریم به‌زودی پرچم این انقلاب به دست بابرکت حضرت ولی‌عصر (ع) قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها