رئیس سازمان زنان و خانواده سوریه در همایش «زن و مقاومت»:/3

رسانه های ایران مانند رزمندگان این کشور در کنار مردم سوریه هستند

رئیس سازمان زنان و خانواده سوریه گفت: من می دانم که رسانه های ایرانی در کنار ما هستند همانطور که مبارزین ایرانی در کنار رزمندگان سوری مقاومت می کنند.
کد خبر: ۸۶۲۶۹۰۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، هدیل اسمر رئیس سازمان امور زنان و کودکان سوریه صبح امروز در همایش «زن و مقاومت» که با همکاری بسیج جامعه زنان و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد گفت: سفر ما به ایران بسیار مفید بوده و در این بازدید ها از دیروز تا به حال بسیار آموخته ایم و یاد گرفتیم چگونه بحران ها را پشت سر گذاریم.

وی افزود: در ایران و در این سفر هر لحظه مطالب بالاتر و زیباتری را تجربه کردیم و در موزه دفاع مقدس دیدیم که چگونه در دفاع مقدس و در جریان جنگ، زنان و پرستاران و مهندسان و پزشکان و همه ملت ایران در کنار رزمندگان در جبهه ها مقاومت کردند.

هدیل اسمر ادامه داد: ما نیز زنان مقاوم سوری را در کنار رزمندگان خود داریم من به آنها افتخار می کنم.

وی گفت: در حال حاضر در رسانه ها نسبت به سوریه سانسور خبری داریم و من می دانم که رسانه های ایرانی در کنار ما هستند همانطور که مبارزین ایرانی در کنار رزمندگان سوری مقاومت می کنند.

هدیل اسمر افزود: جنگ با سوریه با جنگ های سنتی گذشته تفاوت دارد و دشمن امروز به همه بیمارستانها و مدارس حمله کرده و بسیاری از زنان و کودکان را می رباید دشمن سعی می کند وحدت ملی ما را از بین ببرد و طائفه گرایی را که هیچ گاه در سوریه نبوده به راه بیندازد.

وی گفت: آنها اماکن تاریخی و نمادهای تمدن انسانی ما را از بین می برند ولی دولت ما قوی است و ما توانسته ایم به خوبی مقاومت کنیم و این راه را ادامه خواهیم داد.

رئیس سازمان امور زنان و کودکان سوریه اظهار داشت: در برنامه ها و دیدارهای خود در ایران با چگونگی مواجهه ایران با بحران های جنگ آشنا شده و از تجربيات ايران برای مدیریت خانواده ها بعد از جنگ استفاده خواهیم کرد تا مردم سوریه نیز بتوانند به زندگي عادي خود ادامه دهند.

ارسال نظرات