خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سپاه استان سمنان گفت: دشمنان بدانند ما خاطرات و درس‌های جنگ هشت‌ساله را فراموش نکرده‌ایم، به روشنی می‌دانیم که داعش را به وجود آوردند تا نامی از حسین(ع)، آرمانش و اهل بیت باقی نماند، پس در مقابل خدعه آنان می‌ایستیم.
کد خبر: ۸۶۲۶۹۱۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سردار سید محمد تقی شاهچراغی، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در نهمین یادواره 31 شهید دانش آموز و هفت شهید فرهنگی آموزش و پرورش منطقه امیرآباد و دو شهید والامقام روستای کوه زر شهرستان دامغان که در محل حسینیه حضرت اباالفضل این روستا برگزار شد، اظهار داشت: غفلت مختص همه انسان‌ها است و دنیا و دنیا پرستی مهلکه هلاک غافلان از ارزش‌های حقیقی خلقت است.

وی خاطر نشان کرد: مین‌های جبهه جنگ جان انسان‌ها را می‌گرفت اما میدان مملو از مین امروز در فضای حقیقی و مجازی نخست بینش و بصیرت و سپس آزادی‌ها و اخلاق انسانی و اسلامی را نابود می‌کند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: دنیا میدان مین است که باورها، اعتقادات، انسانیت، بنیان خانواده و روح آدمی را تهدید می‌کند و برای عبور به سلامت از آن، ایمان امن‌ترین معبر است.

شهدا " عباس‌های‌ زمان " ما هستند

سردار شاهچراغی دل در گرو اهل بیت(ع) داشتن، قدم نهادن در راه آنان و پیروی از سیره عملی اهل بیت‌(ع) را از ویژگی‌های بارز شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: شهدا " عباس های زمان " ما هستند، که به وعده الهی ایمان و یقین داشتند و این‌گونه جاودان شدند.

وی با تاکید بر اینکه توجه به ارزش‌های اعتقادی و گره زدن دل به محبت اهل بیت (ع)، پاهای اراده و ایمان ما را در این شرایط سخت مقابل هجمه همه جانبه دشمن، محکم می‌کند، گفت: یادواره‌های شهدا همچون مجالس اصحاب سیدالشهدا(ع) است، زیرا لاله‌های پرپر این دیار نیز ادامه دهنده گفتمان عملی کربلا بودند و در این راه، دست و سر و جان دادند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)استان سمنان افزود: دشمنان بدانند ما خاطرات جنگ را فراموش نکرده‌ایم، به روشنی می‌دانیم که داعش را به وجود آوردند تا نامی از حسین (ع) و اهل بیت باقی نماند، اگر امروز در عراق و سوریه جلوی این گروه وحشی تکفیری را نگیریم چندی بعد باید در خیابان‌های کشورمان با آنها بجنگیم.

وی خطاب به فرهنگیان و معلمان اظهار داشت: یاد شهدا اختصاص به یادواره‌ها ندارد، بسیار لازم است که وصایای شهدا جزئی از برنامه کلاس‌های درس مدارس قرار گیرد و حتی به قدر چند دقیقه بدان پرداخته شود، بی‌تردید یاد شهدا به انسان سعه صدر، ایمان راسخ و ثبات در قدم می‌دهد، زیرا راه شهیدان مسیر عزت اسلام است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها