خبرهای داغ:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگرگان گلستان خبر داد؛

افتتاح مرکز توان بخشی امور ایثارگران در اردیبهشت ماه 95/ فرزندان شاهد تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار خواهند گرفت

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگرگان گلستان گفت: مرکز توان بخشی جانبازان تا پایان اردیبهشت ماه سال 1395 افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۲۶۹۴۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی اصغر فاضلی عصر امروز در نشست خبری با ستاد فجر از افتتاح و راه‎اندازی سالن تنیس روی میز برای جانبازان 70 درصد در استان گلستان خبر داد و افزود: این سالن در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی به  برنامه‎های دهه فجر اشاره کرد و گفت: در ایام الله دهه فجر 10 برنامه شاخص را برای ایثارگران در نظر گرفته‎ایم که می‎توان به برگزاری کارگاه مهدویت با محوریت مسائل اخلاقی، غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، کوهنوردی، کارگاه آموزشی نماز، کلاس های آموزشی خانواده ویژه همسران جانبازان بالای 50 درصد، برگزاری مسابقات فوتسال جانبازان قطع نخاعی و تجلیل از تیم قهرمانان فوتسال جانبازان در شورای اسلامی شهر گرگان که در یک ماه گذشته توانستند مقام نخست کشوری را کسب کنند را می‎توان اشاره کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگرگان گلستان در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری بسیج در راستای گلایه خانواده ایثارگران به دلیل عدم دیدار و حضور مسئولان امور ایثارگران با این خانواده‎های معزز گفت: در سطح استان گلستان 17 هزار خانواده ایثارگر وجود دارد که سرکشی به همه این خانواده‎ها متحمل وقت و هزینه زمانی زیادی است.

فاضلی بیان داشت: بخش عمده‎ای از خانواده‎های ایثارگران را بازدید کرده‎ایم و حدود 30 درصد از خانواده‎ها ایثارگران باقی مانده است که همه نیروهای ستادی را پای کار آوردیم و تا پایان سال حداقل یک بار از همه خانواده های ایثارگران در طول یان سال بازدید  داشته باشیم.

وی از تحت پوشش قرار گرفتن فرزندان شاهد تحت پوشش بیمه تکمیلی خبر داد و گفت: بالاترین سقف ریالی برای خدمات به خانواده‎های شاهد و ایثارگر در نظر گرفته توسط بیمه ایران در نظر گفته‎ شده است اما در بخش خدمات درمانی عینک دندان پزشکی بیمه شرایط و مسائل خاص خود را دارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مرکز توان بخشی جانبازان تا پایان اردیبهشت ماه سال 1395 به پایان خواهد رسید، گفت: 10 میلیارد تا کنون برای این مرکز توان بخشی هزینه شده است و با نشستی که با معاون عمرانی استانداری گلستان داشتیم در صورت برگزاری مناقصه و یا به صورت ترک تشریفات و همچنین قرارداد با پیمانکار این مجتمع در موعد مقرر افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها