دبیر هسته کرسی های آزاداندیشی دانشگاههای لرستان:

پیشرفت و اعتلای کشور با وجود مجلس انقلابی محقق می شود

دبیر هسته کرسی های آزاداندیشی دانشگاههای لرستان گفت: پیشرفت و اعتلای کشور با وجود مجلس انقلابی محقق می شود.
کد خبر: ۸۶۲۶۹۷۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، ضرغام پرنیان امروز در جلسه دبیران تشکل های دانشجویی و هسته های کرسی های آزاداندیشی دانشگاههای خرم آباد که با موضوع چگونگی استفاده از ظرفیت کرسی های آزاندیشی در انتخابات با محوریت بسیج دانشجویی لرستان برگزار شد، گفت: مجلس یک ظرفیت ملی است و با این حال بباید نمایندگانی را از استان لرستان روانه مجلس کنیم که با روحیه انقلابی نسبت به مسائل کشور دید کلان داشته باشد. فطعا اگر مجلس انقلابی عمل کند آن وقت استانی عمل کردن نمایندگان معنی و مفهومی ندارد چون نماینده انقلابی برای اعتلا و پیشرفت کشور تلاش می کند و تنها به فکر حوزه انتخابیه خود نیست.

وی افزود: نماینده باید برای نظام اسلامی قانو نگذاری و بر حسن اجرای قوانین نظارت کنند و از طرفی پل ارتباطی بین مردم و دولت باشد گفت: 

پرنیان ادامه داد: نقدی های فراوانی بر مواضع غیر انقلابی مجلس وارد است؛ به عنوان نمونه مجلسی که خود را یک مجلس انقلابی می داند چرا باید ظرف 20 دقیقه برجام را تصویب کند، در برابر دیدار های اروپاییان با فتنه گران سکوت را در پیش بگیرد و یا اینکه به وزیر آموزش و پرورش پس از آنکه ایشان نتوانستند نظر نمایندگان در صحن مجلس و کمیسیون ها را جلب کنند رای اعتماد بدهند.

وی با بیان اینکه کوتاهی های نمایندگان ما در دو سال اخیر هرگز قابل بخشش نیست افزود: به مجلس نقد زیادی داریم. چطور شد که دشمنان انقلاب و نظام که به خون مردم تشنه است هر وقت دوست داشتند به این مملکت آمدند و با فتنه گران دیدار کردند و مجلس هیچ واکنشی نداشت.

دبیر هسته کرسی های آزاداندیشی دانشگاههای لرستان گفت: متاسفانه در این سالها کشور به دروازه ای برای ورود ارازل و اوباش از اروپا شد و آنها هر آنچه که خواستند به زبان آورند؛ اما مجلس هیچ نقشی نداشت.

پرنیان با اشاره به اینکه در جریان مذاکرات هسته ای نمایندگان آمریکا دم به دقیقه رئیس جمهور آمریکا را به چالش می کشیدند ولی مجلس ما در 20 دقیقه برجام را تصویب کرد بیان کرد: رهبر معظم انقلاب خطاب به نمایندگان فرمودند که مجمع نظارتی برای نظارت بر خود درست کنند اما سوال ما این است که چرا این کار را نکردند.

وی اضافه کرد: به فرموده امام خمینی (ره) مجلس در راس امور است و با این حال هرگاه شاهد بودیم که مجلس این نقش خود را ایفا نکرده است مطمئن باشید که نمایندگان خیانت کرده اند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار