14 تا 16 بهمن ماه؛

بیماران خاتم در دهه فجر ویزیت رایگان می شوند

رئیس بیمارستان آیت الله خاتمی هرات از ویزیت رایگان بیماران این شهرستان به مناسبت ایام الله مبارک دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۶۹۸۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم؛ دکتر علی اکبر موسوی رئیس بیمارستان آیت الله خاتمی هرات با اعلام این خبر گفت: این اقدام در راستای کمک به بیماران نیازمند مناطق محروم با حضور پزشکان متخصص انجام می شود.
موسوی اظهار داشت: ویزیت رایگان بیماران توسط یک گروه سلامت متشکل از پزشک متخصص ارتوپدی، رادیولوژی، چشم پزشک ،گوش و حلق و بینی و روانپزشک در بیمارستان آیت الله خاتمی هرات صورت می گیرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خاتم افزود: متخصصین در روزهای 14 تا 16 بهمن ماه با حضور در بیمارستان ثابت، بیماران را رایگان ویزیت خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: دو متخصص داخلی و اطفال نیز برای دهستان چاهک در نظر گرفته شده است که آنان با حضور در این دهستان به ویزیت رایگان بیماران میپردازند.

دکتر موسوی افزود: در ایام الله دهه فجر شبکه بهداشت و درمان شهرستان برنامه های در دست اقدام دارد از جمله در زمینه بهداشت افتتاح مرکز بهداشت و درمان روستای ترکان-هرابرجان، کلنگ زنی باب زیست جهت پزشکان علیم مروستی و در حوزه درمان راه اندازی دستگاه امحاء زباله بیمارستانی، خرید تجهیزات برای بیمارستان آیت الله خاتمی هرات و درمانگاه بخش مروست می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار