مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از برگزاری دوره آموزش خبرنگاری باشگاه خبرنگاران بسیج لرستان با حضور 200 نفر از بسیجیان سراسر استان در روز چهارشنبه 7 بهمن خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۰۵۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵

آیت دولتپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان، گفت: در راستای راه اندازی باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج در استان لرستان که از اولویت های خبرگزاری بسیج در سطح کشور است در مجموع 235 نفر متقاضی جهت شرکت در دوره آموزشی این باشگاه ثبت نام کردند که نهایتا این دوره یک روزه فردا با حضور 200 نفر از این افراد در خرم آباد برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه استان لرستان از حیث جذب خبرنگاران افتخاری برای شرکت در دوره آموزشی این باشگاه در بین پنج استان اول کشور قرار گرفته است افزود: در این دوره علاوه بر ارائه آموزش مبانی خبرنویسی و آشنایی با حرفه خبرنگاری کارگاه آموزش عکاسی خبری نیز برگزار می شود.

دولتپور ابراز امیدواری کرد که با تربیت خبرنگاران بسیجی زمینه برای انعکاس فعالیت های مختلف سپاه حضرت ابوالفضل (ع) در سطح حوزه ها و پایگاههای استان فراهم شود.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: با راه اندازی باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج هر پایگاه باید یک خبرنگار به عنوان خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج را داشته باشد تا بتوانیم دامنه پوشش اخبار و رویدادهای سپاه و اقشار مختلف بسیج در سطح استان را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: در دوره آموزش خبرنگاری باشگاه خبرنگاران بسیج استان لرستان که با سخنرانی مدیر کل صدا و سبمای لرستان در محل سالن احتماعات حوزه هنری استان برگزار می شود در پایان از شرکت کنندگان در دوره آزمون گرفته می شود.

ارسال نظرات