با هدف ارتقای توان نظامی بسیجیان؛

رزمایش ۳۶ ساعته گردان‌های الی‌ بیت‌ المقدس در بندرلنگه برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه از برگزاری رزمایش بزرگ گردانهای الی بیت المقدس با هدف نمایش اقتدار بسیج بر اساس آخرین نوع تهدیدات دشمنان در حوزه دفاعی و امنیتی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۷۱۱۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  به نقل از  مروارید نیوز؛ سرهنگ دوم پاسدار سید حسین فاطمی همزمان با فرارسیدن مراحل آمادگی سازی اجرای رزمایش بزرگ گردان های الی بیت المقدس شهرستان بندرلنگه در نشست خبری با اصحاب رسانه به بیان جزئیات این رزمایش اعلام کرد: رزمایش بزرگ گردان‌های الی بیت المقدس این شهرستان به استعداد ۳ گردان در محل اردوگاه قدس برگزار می‌شود.

وی در خصوص اهداف این رزمایش اظهار کرد: اهداف اجرای این رزمایش، بالا بردن روحیه ایثار و شهادت در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی، تمرین آموزش‌های نظامی و نمایش اقتدار بسیج بر اساس آخرین نوع تهدیدات دشمنان در حوزه دفاعی و امنیتی می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه از نقش بسیج در خنثی سازی فتنه‌ها و مقابله با تهدیدات دشمنان و اقتدار نظامی یادآور شد: اقتدار نظامی و دفاعی ما با تکیه بر پشتوانه مردمی است و پیشرفت سپاه و بسیج حاصل خود باوری و توجه به توان داخلی است.

سرهنگ فاطمی در پایان خاطرنشان کرد: پیام رزمایش را برای دوستان صلح و امنیت و برای دشمنان هشدار و نمایش اقتدار نظامی گردان‌های الی بیت المقدس است که خواب هر تهاجمی به ایران اسلامی را به کابوس تبدیل خواهد کرد.

ارسال نظرات